Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zetor 7211 - Gaśnie po odpaleniu

27 Sty 2013 11:03 5745 10
  • Poziom 9  
    Zetor 7211 przed odpaleniem - pompuje pompką, zapala bez problemu. Dzieje się to przy minusowych temperaturach. Chodzi 2 minuty i nagle gaśnie. Gdy znowu podpompuje zapali i po 2 min gaśnie i tak w kółko. Co może być tego przyczyną ?

    Czekam na propozycję.
    Pozdrawiam
  • Specjalista Maszyny Rolnicze
    Układ paliwowy. Prawdopodobnie jest za duży opór w przepływie paliwa i się zapowietrza. Sprawdź filtr paliwa i odstojnik. Dobrze by było przedmuchać przewody sprężonym powietrzem. Szukaj osadów parafiny na filtrach, śmieci w połączeniach przewodów przed pompką paliwa, sprawdź czy nie jest zagięty od dołu zbiornik paliwa. Puki nie upewnisz się że to wszystko jest ok nie ma więcej nic do radzenia.
  • Poziom 9  
    Filtr paliwa oraz odstojnik sprawdziłem, było trochę zanieczyszczeń. Nie przedmuchałem przewodów i nie wiem jak wygląda sprawa z parafiną. Sprawdzę to jutro. Wielkie dzięki za pomoc :)

    Dodano po 1 [minuty]:

    A mógłbyś powiedzieć w jaki sposób mam przedmuchać te przewody ?
  • Poziom 9  
    Tyle to się domyśliłem ;) Ale gdzie dmuchać ?
  • Specjalista Maszyny Rolnicze
    U znajomego zatkało w zetorze miejsce gdzie jest przykręcony przewód paliwowy do pompki.
    Tam jest najciaśniej złapało jakiś kawałek siania i z czasem zamuliło na amen. To samo miałem w mtz-cie. Kumpel zaś na moich oczach wyciągnął zaraz za bakiem z przewodu gumowego kawałek patyka.
    Odkręć przewody od pompki i dmuchnij w stronę baku. To miejsce gdzie najczęściej trafiają się syfy. Możesz też odkręcić od pompy wtryskowej zasilający i dmuchnąć w stronę pompki paliwa ale wcześniej wyjmij filtr.
  • Poziom 8  
    Napewno zapchany przewód idący od zbiornika. Przedmuchać go, przeczyścić zbiornik ,a jak to nie pomoże to pompka paliwowa. Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Dzięki za odpowiedzi. Problem rozwiązany. Przyczyną była odciśnięta uszczelka od filtrów paliwowych, przez co łapał powietrze i się zapowietrzał.
  • Poziom 22  
    W filtrach panuje ciśnienie ok 3 bar więc jakim cudem było tam podciśnienie zasysające powietrze??