Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

motorynka - Odpala od strzała ale po chwili nie chce wejsć na pełne obroty

pitermen16 27 Sty 2013 11:54 5037 10
  • #1 27 Sty 2013 11:54
    pitermen16
    Poziom 2  

    Witam! mam problem związany z motorynką a mianowicie wymieniłem wał cylinder tłok pierścienie generalnie zrobiłem cały remont, zapłon wyregulowałem tak że po poruszeniu magneta ręką jest iskra, wystarczy że przeleje paliwo i od kopa odpala , gaźnik ustawiłem tak że wolne obr. są i śrubę od dawki paliwa wykręciłem o 1.5 obr. i wszystko po odpaleniu ładnie pracuje przez ok 10 sek dodaje gazu i motorynka wkręca się na max obr. i po chwili już niemożna po prostu dodaje gaz i gaśnie albo się dławi, dodam że pływak jest nowy i gaźnik wraz z filtrem powietrza jest czysty, kranik również , po prostu jak chce dodać gazu dławi się a jak gaz puszczę jest wszystko ok zgaszę i zapale dosłownie ręką i dopóki silnik nie ostygnie problem się powtarza mimo jakimkolwiek regulacją gaźnika bądź wymiany świec.. ktoś miał taki przypadek lub wie jak go rozwiązać piszcie

    0 10
  • #3 27 Sty 2013 13:13
    pitermen16
    Poziom 2  

    tak głos wydaje się być normalny

    Dodano po 4 [minuty]:

    dodam jeszcze że gdy się " dławi" i nie chce wejść na wysokie obr to jak zatkam jedną dziurę od filtra powietrza to przez chwile się wkręci na max i jest w porządku ale po chwili problem wraca

    0
  • #4 27 Sty 2013 14:38
    mieczyg
    Poziom 14  

    A czyściłeś gaźnik?

    0
  • #5 27 Sty 2013 14:57
    hos1727
    Poziom 7  

    witam ja miałem ten sam problem i pomogło włożenie kawałka gąbki do filtra.

    Dodano po 2 [minuty]:

    lub musisz mu zwiększyć dawkę paliwa i powinno być ok:).

    0
  • #6 27 Sty 2013 18:14
    natrix141
    Poziom 11  

    Weź iglicę ustaw na środkowe położenie, sprawdź, czy pływak prawidłowo zamyka i otwiera dopływ paliwa-odkręć pokrywę komory pływakowej, wyjmij pływak i przyłóż do pokrywy w takiej pozycji jak ma działać w gaźniku, odkręć kranik, jak pływak troche opuścisz powinno lecieć paliwo, jak weźmiesz go do góry powinno być zamykane i tak kilka razy zamykaj i otwieraj, bo może ten zaworek się zacina. Ustaw jeszcze raz gaźnik od samego początku według instrukcji, a nie 'troche w lewo troche w prawo' i pamiętaj że ustawiasz wolne obroty na rozgrzanym silniku. Jak wolne będą ok, dopiero wyższe regulujesz na iglicy.
    Napisz jeszcze jaki silnik tam masz.

    0
  • #7 28 Sty 2013 10:47
    pitermen16
    Poziom 2  

    Posiadam silnik kwadraciak dwu biegowy, pływak i gaźnik jest ok, sprawdzałem te kwestie z pływakiem.

    Skorzystałem z powyższych porad, wyczyściłem gaźnik, tłumik jest drożny, pływak dobrze odmyka tzw. "zaworek" odpala super i na obr się wkręca. Przejadę ok 150-200m i motorynka słabnie ale puszcze gaz na wolnych obrotach chwile po pracuje silniki dalej mogę jechać kolejne 200metrów i problem się powtarza. Wnioskuję że paliwo nie nadąża wpływać do gaźnika jaki może być tym razem powód, dodam ze zbiornik paliwa i kranik czyściłem.
    Odpowietrznik zbiornika sprawny.

    2
  • #8 28 Sty 2013 11:30
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 28 Sty 2013 13:06
    helena33
    Poziom 27  

    Jaki olej lejesz do paliwa? O ile lejesz.
    Uszczelniacze wału nowe? Prawidłowo założone?
    Łożyska na wale z jakim luzem? Nowe czy stare?

    0
  • #10 28 Sty 2013 15:38
    natrix141
    Poziom 11  

    A platynki czyściłeś albo zmieniałeś przy remoncie?

    0
  • #11 29 Sty 2013 00:20
    pitermen16
    Poziom 2  

    GDYBY TŁOK SPUCHŁ TO BY SILNIK STANĄŁ TAKI PROBLEM MIAŁEM W MZ, USZCZELNIACZE SĄ NOWE ŁOŻYSKA WG KATALOGU KUPIŁEM W SKLEPIE MOTORYZACYJNYM(ALE CO ONE MOGĄ MIEĆ DO TEGO?)PALATYNKI ZAŁOŻYŁEM NOWE BYŁA TOTALNA KICHA WIĘC WYCZYŚCIŁEM STARE I ISKRA WSZYSTKO SUPER



    JESZCZE PRZYCHODZI MI NA MYŚLĘ TEMAT Z KRANIKIEM PONIEWAŻ JAK JEST NOWY KRANIK TO RURKI KTÓRE WCHODZĄ DO ZBIORNIKA TO JEDNA JEST DŁUŻSZA A DRUGA KRÓTSZA A KTOŚ JUŻ KIEDYŚ MAJSTROWAŁ I TE DWIE RURKI SĄ UCIĘTE BARDZO KRÓTKO I MOŻLIWE JEST ZE JAK MAM CAŁY CZAS NA REZERWIE W CIĄGU JAZDY TO PALIWO WPŁYWA RURKĄ Z OTWARTEGO KANAŁU JAK I Z REZERWY I MOŻE ZACHODZIĆ REAKCJA ZAPOWIETRZENIA MOŻE GDZIEŚ?



    LEJE CZERWONY OLEJ 2T DO DWUSUWÓW 100ML NA 5 LITRÓW

    Moderowany przez Rycho T:

    Prosiłem abyś nie pisał postów z użyciem "Caps lock".
    Brak reakcji.
    Kilka razy poprawiłem posty, więcej nie będę.

    0