Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pomysl na przystawke do klasycznego telefonu i Skype

13 Lut 2005 14:04 1912 7
  • Poziom 21  
    Mam pomysl i zaczynam nad tym glowkowac. Chce tak podlaczyc klasyczny telefon do karty dzwiekowej aby moc korzystac ze skype nie w sluchawkach komputerowych ale w sluchawce aparatu telefonicznego. Na poczatek wiem ze musze podlaczyc telefon pod zasilanie pradem stalym 24V i jakis konwerter sygnalu z aparatu do standardu akceptowanego przez karte dzwiekowa. i wejscie Line - in oraz zamiane sygnalu z line-out na akceptowany przez telefon.
    Pomysl wydaje sie byc ciekawy bo mozna sie jeszcze pokusic o zbudowanie przelacznika przelaczajacego linie klasyczna i komputer na ten sam aparat.
    No i umozliwiajaca generowanie stanu zajetosci gdy ktos dzwoni na linie klasyczna a ja wlasnie romawiam przez Skype.
    Probowal ktos juz moze glowkowac nad tym problemem ?
  • Specjalista od telefonów
    Juz pogłówkowali.I wyprodukowali .Jest tego troche na Allegro.
    Za 125 pln.Wygląda i działa jak klasyczny telefon.
    WW
  • Poziom 21  
    tak sobie mysle i chyba wykorzystam do tego celu oldskulowa sluchawke telefonu RWT z lat 70-tych. Tylko musze poglowkowac nad konwersja sygnalu z weglowej wkladki na wejscie line-in. Nie wiecie jaka moze byc amplituda sygnalu z takiej wkladki weglowej ?
    Rozwiazanie moze byc bardzo proste wyjscie przez kondensator i dzielnik na line-in. Inna kwestia bedzie dobudowania wzmacniacza dla wkladki sluchawkowej.
    Ma ktos dane i parametry sygnalow dla klasycznych aparatow mechanicznych ?
  • Poziom 18  
    Witam
    A nie wpadłeś na pomysł aby wywalić wkładkę węglową i zastosować zwykły mikrofom pojemnościowy ??
    Mniej roboty, lepszy efekt i masz gwarancję że nie pozbędziesz się karty dzwiękowej.
    Pozdro
  • Poziom 32  
    A do kogo piszesz, Kolego :D ... Ten post ma 1,5 roku ! :D ...

    Pzdr.