Witam,
W załączniku mam stworzony przez siebie arkusz, który chciałbym użyć do monitorowania płatności (1 arkusz = 1 firma).
Dane będę wprowadzać ręcznie. Chciałbym tylko otrzymywać informacje, które faktury zostały uregulowane, które po terminie, a dla których brak płatności.
Dane te otrzymywałbym na następującej zasadzie:
1. Do kolumny A (Data wystawienia) wprowadzam datę wystawienia faktury.
* w kolumnie H umieszczam kwotę do zapłaty
2. Do kolumny I (Płatność do) wprowadzam w formacie daty termin płatności
3. Do kolumny K (Data dokonania płatności) wprowadzam datę dokonania płatności w dniu sprawdzania wszystkich płatności w danym miesiącu.
4. W komórce K chciałbym otrzymywać informacje "zapłacono", "po terminie", "brak płatności"
Uprzejmie proszę o pomoc. Jeśli coś jest niejasne lub moje rozumowanie jest błędne, to proszę pisać i wszystko wyjaśnię.
Pozdrawiam,
Łukasz
W załączniku mam stworzony przez siebie arkusz, który chciałbym użyć do monitorowania płatności (1 arkusz = 1 firma).
Dane będę wprowadzać ręcznie. Chciałbym tylko otrzymywać informacje, które faktury zostały uregulowane, które po terminie, a dla których brak płatności.
Dane te otrzymywałbym na następującej zasadzie:
1. Do kolumny A (Data wystawienia) wprowadzam datę wystawienia faktury.
* w kolumnie H umieszczam kwotę do zapłaty
2. Do kolumny I (Płatność do) wprowadzam w formacie daty termin płatności
3. Do kolumny K (Data dokonania płatności) wprowadzam datę dokonania płatności w dniu sprawdzania wszystkich płatności w danym miesiącu.
4. W komórce K chciałbym otrzymywać informacje "zapłacono", "po terminie", "brak płatności"
Uprzejmie proszę o pomoc. Jeśli coś jest niejasne lub moje rozumowanie jest błędne, to proszę pisać i wszystko wyjaśnię.
Pozdrawiam,
Łukasz