Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki laptop wybrać do 2800 zł ?

28 Sty 2013 19:13 1758 11
  • Poziom 8  
    Witajcie,

Mam problem, chcę w ciągu najlbliższych dwóch tygodni kupić laptopa do 2500 max 2800 zł. Rozważam zakup Samsunga lub Toshiby, zastanawiałam się nad Lenovo ale opinie o tych laptopach nie są zbyt dobre. Ważne dla mnie jest aby laptop miał RAM min. 4GB i dysk HDD min 400 GB, przekątną ekranu min. 15 cali i koniecznie musi mieć napęd.

Główne przeznaczenie owego sprzętu to przeglądanie stron internetowych, praca na pakiecie Office 2007 oraz gry jednakże nie zbyt wymagające. Obecnie mam HP Pavilion dv6000 i jestem BARDZO nie zadowolona.. Chcę aby nowy zakup był cichy i w miarę możliwości się nie przegrzewał :)

Mam prośbę do użytkowników, którzy znają się w tej dziedzinie, bo ja jestem zielona :) Co wybrać ? Co polecacie ? Jakie są Wasze doświadczenia z w/w producentami ?

Za odpowiedzi serdeczenie dziękuję,
    Minnie91
  • Poziom 35  
    Mam samsunga , Paviliona dv 6000 i toshibe. Samsung ok nic się nie psuje cicho chodzi i ładny :D Pavilion głośny gorący i nie daje dźwięku przez hdmi. Toshiba jak dla mnie to najgorsza z tych co mam. Sporadycznie ją używam a psuję się już taśma lcd. Ostatnio kupiłem leonovo za 1700zł i jest ok. Góra metalowa spód trochę gorszego plastiku ale ogólnie jest ok.
    Z jakim windowsem chcesz ?
    Polecam ultrabook http://allegro.pl/ultrabook-samsung-np350v5c-i5-6gb-1tb-7670-2gb-win-i2980740445.html Matowa matryca i długi czas na baterii.
  • Poziom 8  
    Mi osobiście z tych trzech marek też najbardziej podobają się Samsungi ale wiele osób mi je odradza...

Większość twierdzi, że najlepsze lenowo bo to IBM ale ja znów czytałam że oni z serwisem gwarancyjnym mają duże problemy...

Windows nie gra dla mnie roli może być 8 może być 7 tylko nigdy więcej Vista ! :)