Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

lenovo z565 - wymiana podzespołów

roserek 29 Sty 2013 11:19 1830 6
  • #1 29 Sty 2013 11:19
    roserek
    Poziom 8  

Witam. Jestem początkujący na forum więc proszę o wyrozumiałość.
    Posługuję się sprzętem Lenovo z565 z procesorem Turion II P520, 4 GB RAM 1066 MHz. Ostatnio jestem nie zadowolony z osiągów mojego lapka. Procek pracuje na duzych obrotach, dosyć się grzeje. Laptop nie potrzebny jest mi do gier, ale z niektórymi bardziej wymagającymi programami ma już problem, nie mówiąc żeby w tle pracowało kilka programów (co jest bardzo praktyczne). Od razu powiem, że problem nie leży po stronie zawirusowania itd. Zastanawiałem się nad podkręceniem zegara ale w tym BIOSie z tego co wiem jest to niemożliwe. Zacząłem szukać jakiegoś procka na wymianę ale do tego modelu nie pasuje żadem procek z przyzwoitymi osiągami... (poprawcie jeśli nie mam racji). Dlatego zaczęła mi krążyć po głowie myśl o wymianie całej płyty głównej razem z prockiem ;) W kompach PC to był standard. Ale czy w laptopie wchodzi to w ogóle w gre ?? Czy jest to jakoś opłacalne ? Z góry dzięki za odp ;)

0 6
  • #2 29 Sty 2013 15:24
    rtj71
    Spec od komputerów

Wstaw zrzut ekranu z programu CoreTemp, najpierw tam trzeba poszukać źródła problemu.

0
  • #3 29 Sty 2013 16:02
    Łukasz Gorzelski
    Poziom 15