Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Logi OTL - Wirus Ukash, brak połączenia z internetem

29 Sty 2013 13:31 1200 3
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

    Cytat:
    :OTL
    DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Users\UYTKOW~1\AppData\Local\Temp\catchme.sys -- (catchme)
    O4 - HKCU..\Run: [svńhîst] C:\Users\Użytkownik\3293290.exe ()
    [2013-01-20 13:49:55 | 000,064,000 | RHS- | M] () -- C:\Users\Użytkownik\3293290.exe

    :Commands
    [emptytemp]


    Kliknij Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).
    Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.
  • Spec od komputerów
    W OTL użyj opcji Sprzątanie.
    .Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free
    Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa "Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje."