Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

focus 1.6 16V - centralny zamek

zbyszek112122 30 Jan 2013 20:00 2433 11
    zbyszek112122
    Level 9  
    Witam jestem posiadaczem dopiero kupionego focusa i nie działa ani centralny zamek z kluczyka i z pilota tylna klapa przyciskiem przy zegarach też nie tylko czerwona kontrolka koło zegarka cały czas miga.Wymieniłem baterię w pilocie i nic od czego zacząć sprawdzanie w elektryce jestem laikiem próbowałem przekręcać kluczyk 4 razy ale żadnego dzwięku nie słychać Proszę o pomoc
    User removed account
    User removed account  
    unitral
    User under supervision
    Sprawdź bezpieczniki.
    Za schowkiem po prawej jest moduł komputera, odczytaj oznaczenie z niego (wystarczy zdemontować schowek), czasem ulega spaleniu przekaźnik w module, dając podobne objawy.

Jeśli pilot jest sprawny a zbyt wiele razy go naciskałeś, mogłeś zgubić kody i system się rozprogramował.
    Programowanie pilota nie jest niestety proste i wymaga niestety wizyty w serwisie.
    Naprawa modułu - tylko doświadczony elektronik da radę, szukaj opisu naprawy na Forum Focus club Polska
    User removed account
    User removed account  
    unitral
    User under supervision
    To jest tylko rada, jeśli bawi się pilotem.
    A nie orzeczenie.
    Czytaj człowieku ze zrozumieniem :)

Wiem, bo mi syn rozprogramował pilota jak zostawiłem kluczyki na stole i ponowne sparowanie kosztowało mnie 100zł w ASO.

Dodano po 3 [minuty]:

Co do bezpiecznika, to zdaje się że 2 bezpieczniki są odpowiedzialne za centralny - główny o którym Pisałeś i jeszcze któryś w skrzynce nie pamiętam konkretnie bo swoją fokę sprzedałem 3 lata temu.

I nie ma się co od razu unosić :)
    GRafal
    Level 20  
    unitral wrote: