Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

focus 1.6 16V - centralny zamek

zbyszek112122 30 Sty 2013 20:00 2097 11
  • #1 30 Sty 2013 20:00
    zbyszek112122
    Poziom 7  

Witam jestem posiadaczem dopiero kupionego focusa i nie działa ani centralny zamek z kluczyka i z pilota tylna klapa przyciskiem przy zegarach też nie tylko czerwona kontrolka koło zegarka cały czas miga.Wymieniłem baterię w pilocie i nic od czego zacząć sprawdzanie w elektryce jestem laikiem próbowałem przekręcać kluczyk 4 razy ale żadnego dzwięku nie słychać Proszę o pomoc

0 11
  • #3 30 Sty 2013 20:39
    unitral
    Użytkownik obserwowany

Sprawdź bezpieczniki.
    Za schowkiem po prawej jest moduł komputera, odczytaj oznaczenie z niego (wystarczy zdemontować schowek), czasem ulega spaleniu przekaźnik w module, dając podobne objawy.

Jeśli pilot jest sprawny a zbyt wiele razy go naciskałeś, mogłeś zgubić kody i system się rozprogramował.
    Programowanie pilota nie jest niestety proste i wymaga niestety wizyty w serwisie.
    Naprawa modułu - tylko doświadczony elektronik da radę, szukaj opisu naprawy na Forum Focus club Polska

0
  • #4 30 Sty 2013 20:47
    norbert.s.

VIP Zasłużony dla elektroda

unitral napisał:
    Jeśli pilot jest sprawny a zbyt wiele razy go naciskałeś, mogłeś zgubić kody i system się rozprogramował.

Myśl trochę człowieku, zamek z kluczyka też nie działa. Przycisk klapy też się rozprogramował?
    I nie bezpieczniki, a konkretnie jeden bezpiecznik odpowiadający za zasilanie zamka centralnego, mieszczący się z tyłu skrzynki.

0
  • #5 30 Sty 2013 20:54
    unitral
    Użytkownik obserwowany

To jest tylko rada, jeśli bawi się pilotem.
    A nie orzeczenie.
    Czytaj człowieku ze zrozumieniem :)

Wiem, bo mi syn rozprogramował pilota jak zostawiłem kluczyki na stole i ponowne sparowanie kosztowało mnie 100zł w ASO.

Dodano po 3 [minuty]: