Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Man Tga 430 99r. - ciężko odpala po wymianie filtra paliwa

31 Sty 2013 09:44 7053 8
  • Poziom 12  
    Witam, tak jak w temacie po wymianie filtra paliwa bardzo ciężko odpala jak chwile postoi i nie trzyma ciśnienia paliwa (z pod komputera), nigdzie nie widać zaworu zwrotnego czy ktoś miał podobny problem bo już walczymy od poniedziałku. Powiem że na złączkach nie łapie powietrza i nic nie cieknie.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Specjalista - Samochody Ciężarowe
    A filtr jaki jest założony?? Tzn. jaki producent i czy oringi są zmienione?? W TGA były problemy właśnie z tymi oringami - jak się zakładało te co dal producent filtra to właśnie były takie jaja. Polecam oryginalne filtry i oringi. Albo chociaż same oringi.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 12  
    Dzięki za szybką odpowiedz, filtr firmy Filtron pe997/1 i był wymieniany jeden oring i po odkręceniu go ropy było teraz do połowy mimo, że zassało powietrze przy odkręcaniu. Będziemy zamawiać oryginalny teraz i napisze co się będzie działo.


    Witam ponownie, filtr został wymieniony na oryginalny Man'owski plus oring i dalej by go odpalić trzeba pompować pompką ręczna. Czy ktoś może się orientuje czy w okolicy filtra jest jakiś zawór zwrotny lub coś, co nie trzyma paliwa w filtrze. :cry:
    Podpiąłem się Texą i wyskakuje błąd Ciśnienia paliwa jako aktywny i Ciśnienie szyny: utrata dla wyrównania ilości odcięcie jako zapamiętany. sprawdziłem wszystko jak texa pisze i nic, ciśnienie ma ok 6 bar,a. I czy możliwe jest, że ma pompę zasilania wstępnego jak tak to gdzie??
  • Poziom 15  
    Problem może być w ostojniku paliwa jest tam kwadratowy wkład który się wymienia.
  • Poziom 2  
    Przyczyna może być w obudowie filtra , skoro ucieka nawet na postoju.
  • Poziom 9  
    U mnie w manie po wymianie filtra paliwa czyszczę jeszcze filtr wstępnego oczyszczania po tej operacji pompuje ręczną pompką aż do momentu gdy usłyszę cykanie kulki zwrotnej na powrocie paliwa do zbiornika . Jeżeli nie słyszysz tej kulki podczas pompowania to znaczy że masz na tym odcinku nieszczelność a jeżeli to nie pomaga to siedzi pompa paliwa. Sprawdzałeś pompę paliwa i ma 6 bar czy 0,6 bar bo 2,2 jest normalne a 0,6 jest za niskie.
  • Poziom 25  
    2.2 bar jest za niskie .Jeżeli masz ciśnienie 5-6 bar to jest ok . Jeżeli nie masz błędu po stronie niskiego ciśnienia a występuja błędy ciśnienia szyny to prawdopodobnie ciągnie gdzieś powietrze , wtedy ciśnienia są ok ,ale m-prop musi otwierać się więcej i wyświetla błąd . Żeby wykryć "przeciek" podaj ciśnienie powietrza w przewód paliwowy i szukaj wycieków paliwa lub spryskaj roztworem np.mydła i szukaj bąbelkow :) . Miałem przypadek zbyt mocnego dokręcenia pokrywy filtra wstępnego czego efektem bylo nałlamanie i przeciek a raczej ssanie powietrza bo wycieku nie stwierdzono . Sam to połamałem ;) .
  • Poziom 17  
    Wycieki są raczej na wysokim ciśnieniu a na niskim to się zapowietrza, sprawdź jeszcze ręczną pompkę paliwa.
  • Poziom 3  
    Ja miałem taką sytuację, wymieniłem filtr paliwa i samochód odpalał na plaku tylko. Przez 2 tygodnie męczyłem się z odpalaniem. Samochód stał w garażu, bo montowałem zabudowę na niego więc nie mogłem zrobić dłuższej przejażdżki co zalecał mechanik. Wkoncu zrobilem przejazdzke 40 KM i na tempomacie chodził przez 2h. Wjechałem do garażu, zgasiłem go i zaraz próbowałem odpalić, lecz nieskutecznie. Kupiłem filtr firmy na H. Kosztował mnie 60 zł, poprzedni był firmy BOSS. Podpompowałem i odpalił bez problemu. Wina taniego filtra.