Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat,2.3v5,AGZ - Szarpanie i rosnace obroty po wcisnieciu sprzegla

Prit 31 Sty 2013 15:31 2754 9
  • #1 31 Sty 2013 15:31
    Prit
    Poziom 12  

    Witam.
    Mam następujące błędy 00668,00561,00525,17924.
    Objawy to szarpanie podczas jazdy zarówno zimny jak i ciepły silnik. Podnoszące się obroty przy zmianie biegów, przy dojeżdzaniu do świateł obroty stoją na 1400obr. jak auto zatrzymam to obroty opadają do 900obr. Po dłuższym postoju obr opadają do biegu jałowego. Nie wiem juz od czego zacząć:/

  • #2 31 Sty 2013 16:56
    ptaszek1975
    Poziom 30  

    Ja stawiam,że zaciąga lewe powietrze,od tego zacznij.

  • #3 31 Sty 2013 17:09
    Prit
    Poziom 12  

    Szukałem właśnie czy gdzieś nie łapie lewego powietrza i nie znalazłem nigdzie dziury. Czysciłem przepustnice i zadbalem o to zeby nie było nigdzie dziury ale to nic nie pomogło.Dolot napewno jest szczelny, gdzieś indziej moge sie spodziewać że może dostawać lewego powietrza?

  • #4 01 Lut 2013 12:03
    sandacz321
    Poziom 10  

    Witam gdy zamkniesz ręką szczelnie przepustnice to silnik zgaśnie czy tylko spadnie z obrotów i chodzi dalej? jeżeli chodzi to nieszczelność między przepustnicą a kolektorem ssącym

  • #5 01 Lut 2013 12:15
    Prit
    Poziom 12  

    Ale jak zdejmę rurę dolotową to automatycznie nie bedzie przepływu powietrza przez przepływomierz i chyba odrazu zgaśnie auto?

  • #6 01 Lut 2013 12:51
    sandacz321
    Poziom 10  

    Odkręć przepływke od filtra i tam przysłoń,lub odłącz wtyczke od niej i zobacz czy będzie utrzymywał obroty w normie

    Dodano po 3 [minuty]:

    Po wymyciu przepustnicy wprowadziłeś jej nastawy?

  • #7 01 Lut 2013 14:40
    Prit
    Poziom 12  

    Nie wprowadziłem ale przed czyszczeniem takie same objawy były. Byłem sprawdzić czy jak zatkam dopływ powietrza to zgaśnie i zgasł odrazu.

  • #8 01 Lut 2013 15:34
    sandacz321
    Poziom 10  

    Linka od przepustnicy musi mieć luz nie może być naciągnięta.Dobrze byłoby z czytać błędy jakie teraz występują,mógłbym się określić czy tkwi problem w przepustnicy czy w jakimś czujniku np.wałka,wału,napięcia łańcucha{szarpanie
    ],przepływce, czy też w samej instalacji.

  • #9 01 Lut 2013 18:50
    Prit
    Poziom 12  

    Kompletny rozrząd był robiony jakie 2 tys temu po robocie nie było szarpania. Postaram sie zobaczyć czy są jakieś błedy. Wcześniej były takie jak na począdku postu.

  • #10 01 Lut 2013 18:56
    jaca20922092
    Poziom 7  

    witam mam taki problem świszczy mi w okolicy vacum pompy po odłączeniu przewodu vacum pompa a serwo nie swiszczy przewód dobry ten zaworek też swiszczy tak od 1300 obr turbina dobra sprawdzana możliwe ze coś przy serwie??? jak je podłączam to zaczyna świszczeć ale koło vacum audi a4 b6 2.5TDI 155km 2001r dzięki poniżej foto

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME