Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

DENON AVR-1713 + HARMAN KARDON HKTS35

Najzlejsze_zlo 31 Jan 2013 19:19 1602 3
    Najzlejsze_zlo
    Level 10  
    witam
    tytułem wstępu - tak, jestem zielony ;) a więc do rzeczy,
    powiedzcie Panowie co myślicie o takim sprzęcie:

KLIK

Info:
    - sprzęt do pokoju 25m2
    - w grę nie wchodzą kolumny podłogowe (żona :/)
    - do muzyki cd/mp3 (raczej rockowa, więc nie zależy mi na "wypasionym basie"), filmy dvd/BD, PS3
    - zależy mi bardziej żeby to ładnie grało niż na mocy/głośności (sąsiedzi w bloku)

Czy ten sprzęt nada się? Za mocny, za słaby? W sam raz?
    Ewentualnie coś podobnego do 3500zł.

Z góry dzięki za wszelką pomoc. Wasze zdrowie! :)
    petrus
    Level 24  
    Lepszy efekt da zestaw złożony z pełnowymiarowych kolumn niż z plastikowych. Skoro podłogowe nie wchodzą w grę, możesz wybrać podstawkowe + subwoofer.
    Tutaj jest ciekawy filmik, jeśli masz w tej chwili na czymś posłuchać (np dobre słuchawki) to mniej więcej będziesz wiedział o co chodzi z tymi plastikami.
    Filmik należy traktować oczywiście w kategorii ciekawostka ;)
    Logitech Z-5500 vs Monitor Audio BX2 vs JBL ES20 + Marantz PM6003
    http://www.youtube.com/watch?v=dXk3I8LxOz8
    Najzlejsze_zlo
    Level 10  
    ok, rozumiem Twój tok myślenia :)
    poszperałem trochę sam. czy o to chodzi? :
    1)
    Link +
    Link

lub
    2)
    Link +
    Link
    Czy takiego typu zestawy będę dobrze grały z ww amplitunerem Denon?
    Nie bardzo rozumiem na jakiej zasadzie dobierać moc głośników do amp., te dwa zestawy to tak na czuja :)
    Cenowo i design to najbardziej właśnie Magnat,JBL,Jamo, którą z tych firm byście rekomendowali z czystym sumieniem?
    petrus
    Level 24  
    Dobrze załapałeś :)
    Tylko nie wiem czy bym polecił tą serię Magnata, raczej nie. Inne serie są w porządku (Quantum 6xx w górę).