Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI A4 B6 1,9TDI 2002 - Sprzęgło Lub Dwumas

31 Sty 2013 19:37 23943 14
  • Poziom 8  
    Witam
    Jakie są odczówalne skutki początków awari dla sprzęgła i koła dwumasowego???
    Pytam ponieważ auto poczas przyspieszania na 4 i 5 z niskich obrotów głośno wyrczy i cały drży???
    Samochud to Audi A4 B6 2002
  • Poziom 35  
    Albo przesadzony mod , albo kończy sie koło dwumasowe . Koło nie tłumi tylko wpada w rezonans, stąd drgania
  • Poziom 11  
    Objawy kończącego się sprzęgła:
    Link
    Objawy kończącego się dwumasu:
    Link
  • Poziom 25  
    Ale dwumas to samo robiłby tyle że krócej na 2 i 3 a tu kolega o tym nic nie pisze.
  • Poziom 8  
    msepl napisał:
    Ale dwumas to samo robiłby tyle że krócej na 2 i 3 a tu kolega o tym nic nie pisze.


    Przy pierwszych 3 biegach drgania i wyrczenie występuje lecz nie jest tak bardzo uciążliwe dopiero przy 4 i 5 biegu kręcąc z niskich obrotów pojawia się głośny wyrkot i odczówalne drgania.
  • Poziom 25  
    Pojawiają się stuki przy odpalaniu i gaszeniu auta??
  • Poziom 25  
    Tak jak ktoś Ci już tu napisał - jeśli auto zawirusowane było, przesadzony mod.
    Po co wciskać pedał gazu do podłogi kiedy auto i tak nie jest w optymalnym zakresie momentu obrotowego. Zredukuj i wtedy gaz w podłogę.
  • Poziom 8  
    matimon22 napisał:
    Pojawiają się stuki przy odpalaniu i gaszeniu auta??



    Nic takiego nie słychać.

    Dodano po 7 [minuty]:

    msepl napisał:
    Tak jak ktoś Ci już tu napisał - jeśli auto zawirusowane było, przesadzony mod.
    Po co wciskać pedał gazu do podłogi kiedy auto i tak nie jest w optymalnym zakresie momentu obrotowego. Zredukuj i wtedy gaz w podłogę.



    Z tego co mi wiadomo samochód nie był w żaden sposób tuningowany, modowany, czy chipowany.
    Przy tej ilośći KM nie ma problemów z przyspieszniem na wyższym biegu z niskich obrotów.
    Gdy auto zostało kupione nie było tego problemu dopiero po przejechaniu jakiegoś dystansu stało się to odczówalne.
    Tak jak kolega napisał wcześniej że może się koło dwumasowe kończyć i dochodzi do rezonansu.
  • Poziom 25  
    Oczywiście masz rację, mogło nie być objawów teraz są i je słychać. Taki styl jazdy na pewno prędzej czy później zniszczy następny zestaw. Czasami nawet fabrycznie ustawiony limiter momentu obrotowego nie uchroni przed kierowcą który od 1200obr/min chce nagle przyśpieszyć bez redukcji. Po to został stworzony dwumas by redukować wibracje i szarpnięcia ale nie znaczy że wytrzyma codzienną jazdę w taki stylu.
  • Poziom 8  
    msepl napisał:
    Oczywiście masz rację, mogło nie być objawów teraz są i je słychać. Taki styl jazdy na pewno prędzej czy później zniszczy następny zestaw. Czasami nawet fabrycznie ustawiony limiter momentu obrotowego nie uchroni przed kierowcą który od 1200obr/min chce nagle przyśpieszyć bez redukcji. Po to został stworzony dwumas by redukować wibracje i szarpnięcia ale nie znaczy że wytrzyma codzienną jazdę w taki stylu.



    HEHE
    To samo mówiłem mojemu Tacie.
  • Poziom 35  
    Na szkoleniach Luk-a mówią "taksiarska jazda zamęczy każdy dwumas"
  • Poziom 8  
    czy moglibyscie doradzic mi jakiej firmy dwumas będzie najlepszy
    w rozsądnej cenie.
  • Poziom 35  
    Najlepszy i najtrwalszy Luk, Sachs może nie wytrzymać jazdy Twojego taty :D . Jeśli auto masz dla siebie nie sugeruj sie ceną 100 czy 200 zł niższą bo będziesz żałował. Poznałem to na swojej B6 ,w której było koło z Luka, założyłem Sachsa i od początku był problem z przeniesieniem momentu . Co prawda auto było modyfikowane, ale Luk dawał radę do około 250 tyś , Sachs od początku miał problem.
  • Poziom 23  
    misiek-888 napisał:
    Poznałem to na swojej B6 ,w której było koło z Luka, założyłem Sachsa i od początku był problem z przeniesieniem momentu . Co prawda auto było modyfikowane, ale Luk dawał radę do około 250 tyś , Sachs od początku miał problem.
    Ile razy w pudełku sachsa spotkałem luka i odwrotnie ( globalizacja się nazywa), że normalnie śmiać mi się chce jak ktoś porównuje która firma lepsza
  • Poziom 25  
    Zmienić dwumas i niestety styl jazdy inaczej problemy powrócą.
    Nie patrz na napis na pudełku, patrz co w środku (z lupą) - czasami można kupić zupełnie co innego niż na pudełku, co nie znaczy że jest źle ale trzeba mieć świadomość wybranej marki.