Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat stilo 1.9 JTD 115km 8v - Błąd P0220 i wymiana potencjometru gazu nie pomaga

rysioz 01 Lut 2013 10:34 5733 2
  • #1 01 Lut 2013 10:34
    rysioz
    Poziom 9  

    Błąd P0220 i wymiana potencjometru gazu nie pomaga.

    Jak skasyje błąd to trochę można pojezdzić ale jak błąd wyskoczy to są takie objawy jak przyszpieszam jest dobrze ale jak zdejmie nogę z pedału gazu silnik długo schodzi z obrotów.
    Pedał wymieniony na używany dalej to samo jak można sprawdzić potęciometr?
    przedzwoniłem po kablach i to mam
    kost. kost.
    potęc. komp.
    h- 1- 81 +5v
    g- 6- 80 do cenralki przejsc. jest
    c- 5- 79 mas jest
    f- 2- 78 +5v
    a- 4- 77 do cenralki przejsc. jest
    b- 3- 76 mas jest

    W ecu mam tak
    jak jest błąd to tak
    ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
    1: P0220 - Czujnik pedału przyspieszenia 2
    SZCZEGÓŁY BŁĘDU:
    Stan błędu: Sygnał nieważny
    Licznik przebiegu: 166536 km
    Obroty silnika: 838 obr/min
    Temperatura wody: 85,8 °C
    Dawka paliwa: 4,65 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 300,3 bar

    Throttle position sensor/switch B circuit malfunction
    Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
    Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,670 V
    Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,704 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
    Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,670 V
    Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,709 V
    A jak niema błędów to tak
    ECU ISO Code: FD 86 2C 83 07
    2013-01-30 10:26:00
    CONNECTED TO:
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
    --------------------------------------------------------------

    Kod ISO: FD 86 2C 83 07
    Numer rysunku FIAT: 55191209
    Numer sprzętu: 0281011553
    Wersja sprzętu: 00
    Numer oprogr.: 1037369113
    Wersja oprogr.: C141
    Numer homologacji: 19247
    Data zaprogramowania: 09/12/2003
    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 13,978 V
    Obroty silnika: 849 obr/min
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
    Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,709 V
    Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,411 V
    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 14,002 V
    Obroty silnika: 995 obr/min
    Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
    Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 6,61 %
    Ster. zaworu EGR: Aktywny
    Pozycja pedału przyspieszenia: 9,24 %
    Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 1,178 V
    Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,631 V

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 13,978 V
    Obroty silnika: 2385 obr/min
    Otwarcie zaworu overboost: 72,92 %
    Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Ster. zaworu EGR: Aktywny
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
    Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,943 V
    Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,005 V
    pedał nowy zamówiłem tylko niewiem czy to pomprze
    a może kupić centralkę używaną komputer immo stacyjka kluczyk (komplet do odpalenia samochodu do Fiata Stilo 1.9 JTD 2003 rok
    http://moto.allegro.pl/komplet-fiat-stilo-klucz-komputer-bsi-0281010337-i2972451813.htmli czy na tym uruchomię sanochód

    0 2
  • Pomocny post
    #2 01 Lut 2013 11:01
    misiek-888
    Poziom 34  

    Temat przerobiony usterka kryje sie w instalacji, nie pamiętam , w którym miejscu ze wzgledu na upływ czasu.

    0
  • #3 04 Lut 2013 15:35
    rysioz
    Poziom 9  

    Temat opanowany pod akumulatorem i podstawą akumulatora są połorzone kab ale które leżą na nadkolu a wiadomo wodai piasek pod kół robi swoje.Kable były całe mokre a owinięte były jakąś parcianą tasmą tasme całą zwaliem kable wysuszyłem szuszarką i zawinołem tasmą izolacyjną.

    1