Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czujnik podczerwieni - kolejność przewodów

Adaxuss 02 Lut 2013 15:34 2595 24
  • #1 02 Lut 2013 15:34
    Adaxuss
    Poziom 9  

Witam

Mam na przewodzie czujnik podczerwieni do pilota.
    Niechcący go zerwałem razem z przewodami :(

Niestety jestem zielony jeśli chodzi o kolejność przylutowania przewodów do płytki.
    Podejrzewam, że znawcy w temacie od razu będą wiedzieli jak mi pomóc.

Poniżej zdjęcie:

Czujnik podczerwieni - kolejność przewodów Czujnik podczerwieni - kolejność przewodów

Z góry dzięki za pomoc !

0 24
  • #2 02 Lut 2013 17:42
    zbyszekskibinski
    Poziom 32  

Jaki to czujnik? (nr części) Czerwony: zasilanie (3.3V), biały: wyjście, czarny: GND.

0
  • #3 02 Lut 2013 17:52
    mirex
    Poziom 43  

A może wystarczyłoby odrobinkę pomyśleć i zobaczyć, co jest z drugiej strony kabelka?
    Jak oczy nie wystarczą, to wspomóc się miernikiem nawet?

A jeśli jednak producent inaczej sobie to zorganizował, niż podałeś, to co?
    Nie może być? Jakiś nadrzędny prikaz, że czerwony, czarny i biały mają być tak, a nie inaczej. :)

0
  • #4 02 Lut 2013 17:53
    Adaxuss
    Poziom 9  

kurcze własnie niema numeru częsci podanej :(
    A jest jakaś szansa spoglądając na normalny odbiornik podczerwieni ( już na ten sam element ) jakoś ocenić pod którą nóżkę co powinno być podpięte ?

mirex napisał:
    A może wystarczyłoby odrobinkę pomyśleć i zobaczyć, co jest z drugiej strony kabelka?
    Jak oczy nie wystarczą, to wspomóc się miernikiem nawet?

A jeśli jednak producent inaczej sobie to zorganizował, niż podałeś, to co?
    Nie może być? Jakiś nadrzędny prikaz, że czerwony, czarny i biały mają być tak, a nie inaczej. :)

Po drugiej stronie kabla jest gniazdo, które wtyka się w tuner TV dvbt...