Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW - Modyfikacja układu zapłonowego

03 Lut 2013 11:45 1788 8
  • Poziom 2  
    Witam was czule ;)
    Moja sprawa jest następująca:
    Posiadam golfa mk1 z silnikiem 1.6 benzin z mk2. Zasilany jest on 4 gaznikami z motocykla CBR 600 F2. Układ zapłonowy klasyczny na przerywaczu wszystko w dobrym stanie aparat nówka bosch ma przjechane moze z 1000km.
    Obecnie pracuje na modyfikacjami silnika 1.8 PB. kompletny remont plus obróbka glowicy tzn. powiekszenie i poprawiene kanałów dolot/wydech, przefrezowanie gniazd, wieksze zawory pod zamowienie 41/34, walek schrick 276/282 regulwoane kółko rozrzadu kolektor wydechowy 4w1. zwiekszenie st sprezania. Zmiana gazników na te od GSX-R 750 SRAD
    I tu problemem staje sie układ zapłonowy który to obsłuzy bezproblemowo na niskich i wysokich obrotach. Posiadam również aparat halla z sterowaniem podcisnieniowym z mk2.
    Co moglibyscie mi doradzić? jak zmodyfikowac, ulepszyc ten układ, jakie wybrac świece itp? Dodam ze aparat musi zostac z sterowaniem podciśnieniowym przy zastosowaniu gazników.
  • Poziom 2  
    nie ma tu takiego speca?

  • Poziom 34  
    Najrozsądniej byłoby zastosować jakiegoś standalone ECU (megasquirt,VEMS) wykorzystując sam czujnik halla , a zapłon rozwiązać bezrozdzielaczowo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    A nie lepiej jest zastosować uniwersalny moduł dc-cdi.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    no jak skoncze silnik odpale go na tym ukladzie z mk2 halla z modułem. Ale myslalem cos nad wzmocnieniem iskry
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Projekt wyglada obiecujaco.
    Jak dogadasz sie z dyszani glownymi w gaznikach to bedzie pieknie ujadal.
    Co do zplonu to zamontowal bym okrojony megasquirt tzn.sterowal bym tylko zaplonem.Mozliwosci ma ogromne.No i COP .Kable kopulki palce do szafy.