Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stacja meteo na BT do komunikacji z PC

04 Feb 2013 11:20 1293 4
  • Level 12  
    Witam
    Jestem początkujący w tej dziedzinie i przeszukałem setki stron w internecie chcąc znaleźć jedną rzecz.
    kontroler posiadający BT do komunikacji z PC oraz czujniki temperatury , wilgotności oraz ciśnienia. Urządzenie nie posiadające przyłącza do PC, zasilane bateryjnie. Taka stacja pogodowa na bluethoodzie.
    Czy ktoś coś takiego gdzieś widział , schematy, informacje itp.
    Bardzo dziękuję za pomoc
  • Level 24  
    skoro jesteś początkujący , to pewnie chodzi Ci o jakiegoś 100% gotowca, którego będzie trudno znaleźć. Przeczytaj wątek poniżej:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2483961.html
    i dogadaj się z autorem - jak już wszystko zrobi (nie uwzględnił pomiaru ciśnienia).
    Poza tym, stacja pogody podłączona do PC nie jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ musisz zarezerwować komputer do jej obsługi, co w najlepszym przypadku jest nieekonomiczne (nie mówiąc o czekaniu na odpalenie kompa tylko po to, aby sprawdzić temp na zewnątrz...)
  • Level 25  
    Wybór Bluetooth jest na tyle fajny, że można go połączyć z telefonem - mała aplikacja na androida i po problemie. Tylko należało by się zastanowić nad padlinożernością takiego rozwiązania, kto byłby masterem a kto slavem w takim układzie.
  • Level 12