Posiadam zainstalowany kompletny zestaw do otwierania bramy marki Aprimatic, generalnie jestem zadowolony ale chciałbym używać piloty Hormann'a umieszczane w samochodzie w miejscu zapalniczki. Niby oczywiste, kupić pilota i odbiornik, z montażem nie będę miał problemu. Jeśli będzie problem ze sterowaniem 0.5sekundy z odbiornika Hormann, też sobie z tym poradzę. Problem jest innej natury, Hormann ma duży bałagan w swoich katalogach a i sprzedawcy najczęściej nie są do końca pewni co sprzedają. Jak już doczytałem to standardowo piloty Hormann działają stałokodowo, IMHO jest to porażka u takiej renomowanej firmy, ale jakoś trzeba będzie ździerżyć.
Jak rozumiem odbiorniki Hormanna typu HET i HES współpracują z pilotami ze stałym kodem, tak?
Widziałem też że piloty HSZ1 i HSZ2 są w wersji BiSecur, które używają transmisji ze zmienny kodem, tak?
Czy istnieją zatem odbiorniki HES i HET które działają z pilotami BiSecur?
Jak odróżnić piloty HSZ1/HSZ2 w wersji z BiSecur od "starych" ze stałym kodem?
Jak wyczytałem w instrukcji HSZ1/HSZ2 w wersji BiSecur można przełączyć w tryb stałokodowy, czy ta zmiana jest per pilot czy per przycisk?
Obejrzałem w sieci trochę zdjęć i rysunków (załączone poniżej), z czym jest związane to że są różne typy baterii i niektóre piloty mają logo producenta na froncie obudowy?

Jak rozumiem odbiorniki Hormanna typu HET i HES współpracują z pilotami ze stałym kodem, tak?
Widziałem też że piloty HSZ1 i HSZ2 są w wersji BiSecur, które używają transmisji ze zmienny kodem, tak?
Czy istnieją zatem odbiorniki HES i HET które działają z pilotami BiSecur?
Jak odróżnić piloty HSZ1/HSZ2 w wersji z BiSecur od "starych" ze stałym kodem?
Jak wyczytałem w instrukcji HSZ1/HSZ2 w wersji BiSecur można przełączyć w tryb stałokodowy, czy ta zmiana jest per pilot czy per przycisk?
Obejrzałem w sieci trochę zdjęć i rysunków (załączone poniżej), z czym jest związane to że są różne typy baterii i niektóre piloty mają logo producenta na froncie obudowy?



