Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Volvo proszę o podanie znaczenia kodów.

wilk14185 04 Feb 2013 19:00 14733 7
  • #1
    wilk14185
    Level 2  
    Witam mam problem z kodami Volvo czy mógłby mi ktoś pomóc

    MID 128 PSID 229 FMI 9 AD BLUE
    MID 128 PPID 270 FMI 9
    MID 136 SID 67 FMI 10
  • #3
    krycha24
    Level 10  
    Witam, cop mogą oznaczać następujące kody błędów?
    MID 144 PPID 279 FMI 0- Air filter cartridge. Value too high
    MID 144 PSID 212 FMI 14- Data link MID 220 Unkow fault
  • #4
    MAN Electronics
    VIP Meritorious for electroda.pl
    1.
    Osuszacz powietrza, pojemnik środka osuszającego,dane prawidłowe, ale powyżej normalnego zakresu roboczego, jeśli całkowita ilość powietrza przepompowanego przez pochłaniacz z środkiem osuszającym przekroczy wartość graniczną generowany jest kod .Osiągnięto przewidywaną trwałość pochłaniacza z środkiem osuszającym. Nie jest to usterka, chyba, że trwałość uległa wyczerpaniu w krótkim czasie/ po krótkim przebiegu.
    Wymień pochłaniacz z środkiem osuszającym na nowy, przeprowadź wyzerowanie ustawień osuszacza powietrza, kalibracja.

    2.
    Łącze danych, jednostka sterująca tachografu brak sygnału.
  • #5
    krycha24
    Level 10  
    1) Osuszacz wymieniony, jak mogę wyzerować wymianę?
    2)Brak sygnału z tachografa? do czego idzie sygnał?
  • #6
    krycha24
    Level 10  
    1) Jak mniemam muszę kupić tester
    2) muszę mieć schemat :D
  • #7
    MAN Electronics
    VIP Meritorious for electroda.pl
    1) Zerowanie przeprowadza się sprzętem serwisowym.

    2) Za pośrednictwem łącza danych SAE J1939 jednostki sterujące udostępniają sobie nawzajem ważne informacje, jeśli któraś z jednostek sterujących zarejestruje brak komunikatów z jakichś innych jednostek sterujących, to ten kod usterki użyty zostaje do wskazania jednostki sterującej od której oczekuje się wysłania komunikatów na łącze danych SAE J1939.....jeśli jednostka sterująca pojazdu w określonym czasie nie otrzyma za pośrednictwem łącza danych SAE J1939 żadnego komunikatu z tachografu, to wtedy jest to jako usterka, usterka w łączu danych SAE J1939 między tachografem i jednostką sterującą pojazdu, VECU łączy się z TACHO za pośrednictwem szyny CAN w VECU piny PA-15 i PA-16 natomiast w TACHO A4 i A8...... o ile możesz sprawdzić szynę CAN to wszelkie naprawy Tachografu muszą być wykonane poprzez uprawnione osoby.
  • #8
    krycha24
    Level 10  
    Bardzo dziękuję za rzeczową odpowiedz :D