Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW e36 318 - nie odpala nawet po wymianie rozrusznika i stacyjki

04 Lut 2013 19:24 19662 18
  • Poziom 8  
    Witam mam taki problem z bmw e36 318 m43 po zgaszeniu silnika gdy chcialem go zapalic po uplywie mniej wiecej godzinie to zero reakcji kontrolki swieca nic nie przygasa poprostu nic sie nie dzieje.Wymienilem rozrusznik i bez zmian wymienilem stacyjke tez nic nie dalo,nie wiem za co sie brac gdyby ktos mial jaki pomysl to prosze o odpowiedz.
  • Poziom 31  
    A poprzedni rozrusznik sprawdziłeś, czy działał? Stacyjkę starą sprawdziłeś? Nie wierze, że od tak sobie to sam wymieniłeś.
  • Poziom 38  
    Skąd takie działania wszystko wymieniać?
    Stacyjkę można zewrzeć drutem styki startu, rozrusznik- można podać napięcie prosto do cewki wrzutowej. Po to aby sprawdzić czy działa.
    Jak się jest pod autem, to warto sprawdzić próbówką, czy dochodzi napięcie do cewki rozrusznika po przekręceniu stacyjki.
    Stawiam, że nie dochodzi..
    Nie wiem, czy jest tam immo, alarm, czy też przerwa w kablu.
  • Poziom 8  
    Wyciagniety rozrusznik jest dobry zostal sprawdzony,stacyjka ktora zalozylem jest w 100% sprawna zostala wymontowana ze sprawnego auta.
  • Poziom 18  
    Sprawdź czy pali na krótko, albo na zaciąg. Jak nie pali to problem możesz mieć z EWS.
  • Poziom 15  
    Pierwsze moje pytanie czy kręci rozrusznikiem ? drugie czy zostało sprawdzone czy podaje paliwo, trzecie jest instalacja LPG. Proszę o odpowiedz na te pytania postaram się coś pomóc.
  • Poziom 8  
    Rozrusznik nie kreci,paliwo podaje,posiada instalacje lpg
  • Poziom 15  
    A więc można sprawdzić na krótko tj. kabel idący od stacyjki do rozrusznika cienki plus i wypuscic go bezpośrednio koło akumulatora. Stacyjkę przekręcić w pozycję gotowości do odpalenia ale nie odpalać wyciągniętym kabelkiem podać plus do rozrusznika i spróbować odpalić rozrusznik zacznie kręcić jeżeli odpali tzn że masz uszkodzoną wiązkę elektryczną jeżeli nie odpali pomimo działającego rozrusznika, prawdopodobnie uszkodził się moduł ews lub sam pierścień ewentualnie pestka w kluczyku, w tym przypadku najlepiej mieć możliwość podłączenia samochodu pod komputer.
  • Poziom 8  
    A gory dzieki jutro napisze co z tego wszystkiego wyszlo.
  • Poziom 20  
    Może wpierw diagnoza po co wszystko wymieniać , obstawiam immo trzyma
  • Poziom 18  
    Możesz spróbować jeszcze z innego kluczyka...
    Dobrać się do EWS i sprawdzić czy cyka w nim przekaźnik po przekręceniu na zapłon.
    Jeśli nie cyka sprawdź bezpieczniki F28 F38 F45.
    Jeśli dalej nie cyka sprawdź czy zielony kabelek nie oderwał się od anteny przy stacyjce.
    BMW e36 318 - nie odpala nawet po wymianie rozrusznika i stacyjki
  • Poziom 8  
    Auto kreci odpala ale chodzi bardzo nie rowno szarpie silnikiem nie wchodzi na obroty i silnik wydaje dziwne odglosy tak jak by cos strzelalo czasem.Nie wiem czy przyczyna moze byc urwana szpilka ktora sie wkreca z gory kolektora czy moze ja cos zle poskladalem.
  • Poziom 8  
    Szpilka wymieniona i nic auto pali nie rowno chodzi dziwnie cos strzela z pod kolektora strzela powietrzem nie ma roznicy czy na benzynie czy na gazie nie mam pojecia czy cos zle tam zlozylem jesli ktos by sie orientowal bo tam kilka kostek rozpinalem czy po zlym podlaczeniu moglo by sie dak robic?
  • Poziom 38  
    Może być to przepływomierz,o ile tam jest ,ja mam 318 I i przepływomierz jest. Efekty były podobne przy uszkodzonej róże gumowej łączącej ten przepływomierz z kolektorem.
    Trzeba udać się do magika i odczytać co temu autku jest.
  • Poziom 18  
    W M43 też jest przepływka i może być uszkodzona. Ten gaz to sekwencja czy zwykła instalacja?
  • Poziom 10  
    Jeżeli jeszcze nie rozgryzłeś problemu, to sprawdź przekaźnik od rozrusznika/pompy paliwa:

    BMW e36 318 - nie odpala nawet po wymianie rozrusznika i stacyjki

    U mnie było ostatnio podobnie. Cykał przy przekręceniu kluczyka, a rozrusznik nie kręcił. Auto odpalało z pychu, ale obroty silnika spadały do 0,5 tyś/min i ogólnie dziwnie pracował. Myślałem, że to rozrusznik, ale po wymianie przekaźnika wszystko wróciło do normy.
  • Poziom 2  
    gdzie jest przekażnik do rozrusznika
  • Poziom 31  
    Po pierwsze co robiłeś z silnikiem ? Po drugie jesteś mechanikiem w ogóle?