Witam . Jakiś czas temu trafiły mi się dwa egzemplarze cobr o dziwo mimo wieku w doskonałej kondycji .
Konstrukcyjnie diametralnie się różni od tego który oglądniemy tutaj :
Link
Mój wygląda tak:
Są to monobloki 300/4r o dosyć pancernej budowie . Waga jednego to 16kg . 2 trafa (jedno jest ok 3/4 wielkości tego z crowna ce 1000) , 2 zasilacze jeden daje +/- 40v , 2x 10,000 uf /100v . W końcówce po 5 szt bdp395/396 (to220) . 4 radiatory 3,5 x 12 x 16 cm Każda połówka ma zab. zwarciowe , termiczne , opóźnione załączanie i łagodny start .
I tu się zastanawiam .Miałem sprzedać ale bardzo przyjemnie to gra . Żal też wybebeszać i demolować ten zabytek tym bardziej , że jest w świetnej formie ! Z drugiej strony 15 kg i 300/4r to niezbyt ekonomiczne na tachanie .
Nie ukrywam , że to ciekawa baza - myślę aby przerobić na 4 kanałowy z możliwością połączenia mostkowego i równoległego .
Konstrukcyjnie diametralnie się różni od tego który oglądniemy tutaj :
Link
Mój wygląda tak:


Są to monobloki 300/4r o dosyć pancernej budowie . Waga jednego to 16kg . 2 trafa (jedno jest ok 3/4 wielkości tego z crowna ce 1000) , 2 zasilacze jeden daje +/- 40v , 2x 10,000 uf /100v . W końcówce po 5 szt bdp395/396 (to220) . 4 radiatory 3,5 x 12 x 16 cm Każda połówka ma zab. zwarciowe , termiczne , opóźnione załączanie i łagodny start .
I tu się zastanawiam .Miałem sprzedać ale bardzo przyjemnie to gra . Żal też wybebeszać i demolować ten zabytek tym bardziej , że jest w świetnej formie ! Z drugiej strony 15 kg i 300/4r to niezbyt ekonomiczne na tachanie .
Nie ukrywam , że to ciekawa baza - myślę aby przerobić na 4 kanałowy z możliwością połączenia mostkowego i równoległego .