Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Terminal firmy NETKOM XT65 2.2PK dokumentacja

bubus3 05 Lut 2013 20:15 1017 0
  • #1 05 Lut 2013 20:15
    bubus3
    Poziom 2  

Witam!
    (Nie wiem, czy w dobrym miejscu umieściłam post, jakby co proszę o przeniesienie).
    Mam ogromną prośbę. Jestem zdesperowaną studentką ostatniego roku mechatroniki i w pracy inżynierskiej wykorzystuję urządzenia firmy NETKOM - XT65 v2.2PK do mierzenia m.in. wysokości (zależnie od progów muszę zapalać odpowiednią ilość diod). I tutaj pojawia się problem, gdyż posiadam dokumentację do takiego urządzenia z dip-switch'ami, a moje niestety dip-switch'y nie posiada... Nie mogę zatem sterować urządzeniami IO. Domyślam się, iż steruje się nimi przez szynę I2C jednak nie znam odpowiednich komend...
    Szukałam już wszędzie, gdzie mogłam, gdzie pomyślałam. Nawet w firmie produkującej urządzenie nie chcą mi pomóc, gdyż firma ta praktycznie już nie istnieje... Nie mam już pomysłów jak rozwiązać ten problem...
    W załączniku zdjęcia

Błagam o pomoc, o dokumentację bądź informację, jak sterować portami GPIO
    Z góry dzięki :)
    Terminal firmy NETKOM XT65 2.2PK dokumentacja Terminal firmy NETKOM XT65 2.2PK dokumentacja

PS. W związku zainteresowaniem (za co bardzo dziękuję) i pytaniami na priv dodam jeszcze to, co napisałam do jednego z użytkowników:
    Wiem, że urządzenie posiada 2 diody, jednak nie chodzi mi o sterowanie nimi (służy do tego komenda AT^SSYNC).