Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kamera Full HD do 1000zł - porada

wieszkto 05 Lut 2013 20:19 2358 4
  • #1 05 Lut 2013 20:19
    wieszkto
    Poziom 1  

Witam,

Rozważam zakup kamery cyfrowej Full HD do 1000zł.
    Interesuje mnie stabilizator obrazu, zoom optyczny i możliwość nagrywania na karty SDHC.
    Zastanawiam się nad takimi modelami:
    SONY HDR CX190
    SAMSUNG HMX Q20
    PANASONIC HC V100
    JVC GZ-E200

Może ktoś z Was doradzi, który z tych modeli by wybrał i dlaczego???

Pozdrawiam

0 4
  • #2 26 Kwi 2013 23:58
    ppiotr4
    Poziom 10  

Szczerze mówiąc nie znam się dokładnie na kamerach, ale podejrzewam że kamera i to jeszcze full HD w cenie poniżej 3000zł to raczej każda będzie odpustowa zabawka. Takie pieniądze lepiej zainwestować w dobry aparat fotograficzny, który by nagrywał w full HD - choć niestety muszę dodać że cena aparatu nagrywającego ładne sekwencja w HD to kwota rzędu 1500-1700zł. Są to moje subiektywne odczucia po zetknięciu z kamerą w cenie 1000zł i aparatach fotograficznych rożnych marek. Ja bym brał aparat, który robi dobre fotki i kręci w full HD z przyzwoitą jakością. A co to znaczy z przyzwoita jakością - poczytaj fora internetowe i testy sprzętu to będziesz wiedzieć. Jednym wystarczy aparat za 400zł dla innych aparat za 4000zł będzie kiepski. Bo tym pierwszym wystarczy że widzi zrobione zdjęcie, a temu drugiemu marzy się strzelanie fotek na dużym zoomie i drukowanie ich na wielkich bilbordach etc. Z kamerami jest podobnie - filmowanie stawia przed nimi różne wyzwania: raz filmujesz w słabym świetle innym razem w pełnym słońcu, raz sceny statyczne innym razem dynamiczne i z różnym zoomem. To wszystko jest wyzwaniem dla sprzętu, a sprzęt musi sprostać tym wymaganiom. Raz jest z tym lepiej, a raz gorzej.

0
  • #3 19 Maj 2013 15:24
    loki7777
    Poziom 12