Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

space star 1.9did - nie odpala

05 Lut 2013 21:47 3567 14
  • Poziom 9  
    Witam. Mam następujący problem w moim Space Starze 1.9 did silnik renault, a mianowicie nie odpala. Po włączeniu zapłonu zawór drv się zamyka i paliwo nie pompowane jest na listwę, po odłączeniu wtyczki od zaworu pompa tłoczy paliwo (580bar). Zawór wysokiego ciśnienia (drv) chyba działa poprawnie bo po podaniu napięcia szczelnie się zamyka, a po odjęciu się otwiera, z tym że po włączeniu zapłonu podawane jest napięcie, które zamyka zawór i paliwo nie jest podawane na listwę (po ominięciu zaworu samochód odpala). Co może być przyczyną tej niesprawności??
  • Poziom 39  
    Zapodaj mu trochę plaka (samostartu).
  • Poziom 23  
    Wtryski na przelewy sprawdź.
  • Poziom 9  
    co maja do tego wtryski jak to zawór drv odcina paliwo które nie dochodzi na wtryski. a plak tyle pomoże ze silnik zagada i zgaśnie bo dalej nie będzie miał paliwa.Kto mi powie dlaczego po włączeniu zapłonu idzie sygnał na zawór drv i go zamyka odcinając w ten sposób paliwo na listwę ??bo tu jest problem(pompa działa tłoczy 580 bar , czujnik ciśnienia w listwie działa, zawór mechaniczny w listwie działa , wtryskiwacze działają, po ominięciu zaworu drv samochód odpala ale zawór teoretycznie działa otwiera sie i zamyka.)
  • Poziom 39  
    Sterownik zamyka dopływ gdy ciśnienie jest odpowiednie do rozruchu, jeśli odpali to zawór się uchyla - gdzie jest problem?

    Jak nabije 600bar to zawsze odpali. Przyczyna to wtryski - najczęściej.
  • Poziom 9  
    Własnie w tym jest problem ze niema cisnienia na listwie aby silnik uległ uruchomieniu.zdjołem oring z zaworu drv żeby paliwo mogło przepływać to w tedy samochód odpali ale zaraz braknie mu paliwa. a jak pominę zawor drv i paliwo przepływa swobodnie to silnik odpala i przacuje.Dodam jeszcze ze swieci sie CHEK po odczytaniu błędu jest Nieprawidłowe cisnienie paliwa na listwie.
  • Poziom 39  
    Czyli tak.
    Auto fabryka nic nie ruszne, uruchamiasz zapłon jakie jest ciśnienie? Po 3-5 obrotach jakie masz ciśnienie?
  • Poziom 9  
    Włączam zapłon nie ma ciśnienia, kręcę silnikiem nie ma ciśnienia.Jak wyjąłem ten oring to po kilku obrotach ciśnienie było 580bar. Wtedy odpala na chwilę bez tego oringa.
  • Poziom 39  
    Albo sterownik albo wiązka. Innej opcji nie ma.
  • Poziom 9  
    a jak poprawnie powinno to dzialać?? czy po właczeniu zapłonu zawór drv powinien sie szczelnie zamknąć??
  • Poziom 39  
    Uchylić się do czasu aż na listwie będzie 200-250bar.
  • Poziom 9  
    u mnie po właczeniu zapłonu jest 8.4v i zamyka go szczelnie.jak mozna sprawdzic sterownik i wiązke ?? a czy jest mozliwosc ze zawór drv jest uszkodzony??
  • Poziom 39  
    Jeżeli zamyka czyli nie jest uszkodzony.
    Trzeba się dobrze parametrą na zimnym przy próbie odpalenia przyjrzeć, bo
    a. sterownik widzi za duże ciśnienie na listwie i zamyka zawór
    b. sterownik steruje nie właściwie
    c. kable nie łączą lub są przerwane.

    Ogólnie jak się usterka pojawiła?
  • Poziom 9  
    samochód zgasł w trakcie jazdy.na poczatku zawór drv wydawał odgłosy brzyczenia potem przestał. po podlaczeniu komputera mozna kontrolowac cisnienie na listwie.
  • Poziom 9  
    problem został rozwiazany.uszkodzony był zawor drv.