Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Civic VI gen 5d - Falujace obroty, slabo grzeje, zapowietrza sie uklad

gonzobet91 05 Feb 2013 23:11 3660 7
  • #1
    gonzobet91
    Level 2  
    Witam.Zacznę od tego ze jestem załamany. Przez moją hondę zacząłem pic i wpadlem w depresję. Mialem juz wiele aut i motocykli i nigdy nie mialem takich problemów i niewiadomych jak teraz. Jest to honda civic VI gen. 5d z motorem 1.4 16v w gazie. Kupilem ją w październiku. Wszystko wydawalo się spoko, oprocz falujących obrotów , falują miedzy 200 a 900 ;/ myslalem że to krokowiec ale niestety przeczyścilem i nic . Wszystkie wtyczki od map-sensora , krokowca, czujnika położenia przepustnicy itd. przeczyścilem i nic . Kable, świece , są ok. Termostat raczej też . W dodatku auto słabo grzeje i często się zapowietrza uklad chlodzenia. Czasami obroty są w porządku .Zauważylem że jak się wentylator wlącza to obroty są ok.Silnik ładnie pracuje, wkręca się ok, ale te obroty masakra. Nie wiem juz co mam robic . Proszę o pomoc. Może ktoś się już spotkał z takim problemem . Czekam na odp . thx
  • #2
    laciaty1981
    Level 12  
    Może parownik ma dziurawą membranę.
  • #3
    sztywny13
    Level 21  
    Jaka instalka? Sterownik, wtryski, reduktor, przebieg na tej instalce?
  • #5
    bohun2006
    Level 15  
    falujace obroty i zapowietrzania uklady chlodzacego,rzadka przypadlosc,
    co do obrotow mozesz miec uszkodzona uszczelke przy kolektorze ssacym,
    jesli sie zxapowietrza uklad a nie ma wyciekow to moze byc uszkodzona membrana wodna w reduktorze,ale wtedy masz gaz w ukladzie chlodzenia,
    jezeli to nie gaz sprobuj wymienic zakretke chlodnicy,jest t5am sprezynka zapewniajaca prawidlowe samouzupelnianie sie plynu,gdy uszczelka jest uszkodzona,na tym korku zasysa ci powietrze zamiast plynu ze zbiorniczka wyrownawczego
  • #6
    gonzobet91
    Level 2  
    rocznik 96, reduktor jest prawie nowy. 4000 km na nim zrobilem. zauwazylem ze jak sie autko zagrzeje tak do załączenia wiatraka to jest okej. moze ma to zwiazek z czujnikiem temperatury? zapomnialem dodac ze na benz i jak i na gazie jest ten problem... Dzieki za odp:)
  • #8
    gonzobet91
    Level 2  
    dzieki wielkie sprobuje cos wykminic.. :) pozdro