Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toshiba satellite A300 matryca przyciemnia się po uruchomieniu

06 Lut 2013 12:23 1875 7
  • Poziom 2  
    Witam. Od 2 dni po włączeniu laptopa po kilku sekundach przyciemnia się cały ekran, gdy otwieram jakiekolwiek okienko czy stronę internetową wszystko jest jakby za mgłą a kursor szary, podobnie jak linie w przeglądarce, które wcześniej były czarne są szare. Wszystkie ustawienia jasności są tak jak wcześniej były, czyli maksymalnie jasno, podobnie jak wygaszacz itd. W ustawieniach nic się nie zmieniło. Korzystam z niego ponad 3 lata i nigdy wcześniej nie działo się coś podobnego. Proszę o podpowiedź co mogę zrobić, czy nie jest to czasem jakiś wirus.
  • Poziom 35  
    W biosie też?
  • Poziom 2  
    Nie sprawdzałam, ponieważ nie znam się na tym. Nie wiem które dane będą poprawne, a które nie.
  • Poziom 35  
    Odpalasz komputer i wchodzisz do biosu, czekasz czy się ściemni czy nie. Gdzie tu niepoprawne dane? ;-)
  • Poziom 2  
    Napisałam na początku, że po uruchomieniu ściemnia się ekran po kilku sekundach. Nie znam się na komputerach, a z tego co sprawdziłam w google o biosie są tam pewne dane, stąd napisałam nie wiem jakie powinny być poprawne. Gdybym miała wiedzę na ten temat nie zadawałabym pytania na forum :)
  • Poziom 35  
    Koleżanko ale nikt nie mówi żebyś cokolwiek zmieniała w biosie.

Zróbmy inaczej - Koleżanka już po uruchomieniu windowsa, jak się pokażą wszystkie ikony, odczeka jeszcze 6 minut i trzymając wciśnięty klawisz FN naciśnie parę razy klawisz F7 - taki ze słoneczkiem i trójkącikiem skierowanym do góry.
    Zobaczy Koleżanka czy ekran się rozjaśni. Jeśli tak, to Koleżanka wyłączy komputer, włączy jeszcze raz i zobaczy czy już pozostał rozjaśniony.
  • Poziom 2