Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Visual Basic pytanie - generowanie pliku wykonawczego .exe

sm950 06 Lut 2013 15:38 5874 7
  • #1 06 Lut 2013 15:38
    sm950
    Poziom 9  

Witam

Mam takie pytanie otóż od nie dawna zacząłem troszkę programować w Microsoft Visual Basic i chciałbym spróbować zrobić takie coś, że mam przycisk np "generuj"
    i po jego kliknięciu wygenerował by mi się plik.exe

0 7
  • #2 06 Lut 2013 17:49
    marcin w
    Poziom 22  

Ja również jestem początkującym w visualu, wydaje mi się że chcesz zrobić plik wykonywalny swojego programu - wykonuje to kompilator.

0
  • #3 08 Lut 2013 15:31
    MArSTER_1
    Poziom 18  

Przycisk jako taki istnieje i nazywa się F5 (Start Debugging). Po pomyślnym skompilkowaniu programu trzeba znaleźć plik .exe. Aby wiedzieć gdzie jest trzeba otworzyć zakładkę Project a w niej znaleźć właściwości projektu. Będzie to prawdopodobnie przedostatnia opcja ( słówko Properties...). Klikamy te właściwości i otwiera się nowe okno z Menu wyboru po lewej stronie. Jako druga od góry powinna być opcja Compile. Klikamy ją. W górnej części okna mamy wąski pasek ze ścieżką do plików. Nad tym paskiem jest napis : "Build output path:". Tam szukamy pliku .exe

0
  • #4 08 Lut 2013 19:41
    marcinj12
    Poziom 40  

Czy Microsoft Visual Basic = Visual Basic 2010 (Express) z pakietu Visual Studio i platforma .NET?
    I czy chodzi Ci o napisanie programu, który sam będzie kompilował generowany kod ("tworzył" inny plik .exe) - ja tak to zrozumiałem - czy, po prostu, jak już Ci wyjaśnili koledzy, nie wiesz jak zrobić plik .exe z programu, który piszesz?

0
  • #5 10 Lut 2013 10:17
    sm950
    Poziom 9  

wlasnie chodzi mi o to zeby program sam generowal plik.exe po nacisnieciu np "generuj" przycisku

0
  • #6 10 Lut 2013 10:44
    marcinj12
    Poziom 40