Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes 124 E 260 - GAŚNIE

-MŁYNEK- 15 Feb 2005 00:14 5306 10
  • #1
    -MŁYNEK-
    Level 24  
    Witam serdecznie.

    Jak w temacie mam taki samochodzik z 1987r 2.6 benzyna silnik chodzi jak brzytwa, bez gazu!

    Ale jak puszczę gaz to auto gaśnie :( Czasem nie szło go przez jakiś czas wcale odpalić.

    Ojciec był w jakimś serwisie i powiedzieli, ze nia maja do tego auta programu.

    Co może być przyczyną??? Ma ktoś może jakieś pomysły???
    Nie używaj dużych liter w tytule - REGULAMIN. [h]
  • #2
    tomekb
    Level 25  
    witam
    sprawdz czy przy przepustnicy znajduje sie czujnik położenia
    jezeli tak to go wyciągnij i staraj sie wyczyścić i umyc w benzynie ekstrakcyjnej
    prawdopodobnie uszkodzenie tego elementu powoduje gaśniecie auta
    pozdro
    T


    P.S. poszukaj na allegro programu wraz z kablem
  • #3
    Stanisław Chwalisz
    Level 34  
    Ile valve ma ten silnik?
  • #5
    -MŁYNEK-
    Level 24  
    Stanisław Chwalisz wrote:
    Ile valve ma ten silnik?


    Czujnik sprawdze dzisiaj, co to są te valve??? :)

    Zauważyłęm że jak auto nie chce odpalić to nie chodzi pompka od paliwa, po jakimś czasie jak pompka zadziała auto odpala, ale i tak jak się póści gaz to gaśnie.

    Jeszcze niedawno na wolnych obrotach, skakały one, zmieniały sie od 500 do 1500. A teraz gaśnie :(
  • #6
    kyl
    Level 11  
    Mam takie samo autko, nic tylko pogratulowac wyboru. Moje jest stety lub nie zagazowane. Pompa paliwa włącza się na parę sekund po przekręceniu stacyjki i dalej uruchamia podczas zapłonu, biorąc sygnał z rozrusznika (w fazie rozruchu). Jeśli w chwili rozruchu nie pracuje to radzę zerknąc na srebrny przekaźnik za akumulatorem umieszczony obok sterownika silnika. Trzeba go rozebrać i sprawdzić. Często pojawiają się tam zimne luty i sterowanie wysiada (sprawdź bezpiecznik 10A). Obok znajduje się przekaźnik (a raczej mały sterownik-czarny) pompy paliwowej, tam też mogą pojawić się zimne luty. Zacznij od tego bo to typowe objawy dla naszych autek.
    Pozdro
  • #7
    Stanisław Chwalisz
    Level 34  
    Brak styku biegu jałowego na przepustnicy.
  • #8
    -MŁYNEK-
    Level 24  
    Chłopaki a jest może ktoś z okolic Ostrowa Wlkp. wolę zawieźć do jakiegoś szpeca niż samemu kombinować :)
  • #9
    -MŁYNEK-
    Level 24  
    Stanisław Chwalisz wrote:
    Brak styku biegu jałowego na przepustnicy.


    To znowu ja :)

    Mógłbyś mi napisac tak łopatologicznie co trzeba zrobić aby do tego się dobrać, z mechaniki samochodowej jestem noga, ale mój starszy by tym się zajoł.
  • #10
    -MŁYNEK-
    Level 24  
    Przpraszam za kolejny post pod postem ale mam jeszcze jedno pytanko.

    Czy przyczyna może byc w sondzie lambda???

    Autko ma do wymiay jakies uszczelki ponieważ wpierdziela olej, jak się stanie za nim i przegazuje to widać i czuć że tego oleju trochę spala.

    Może to byc przyczyną tego???
  • #11
    szlomo-izadak
    Level 1  
    gdzie znajduje sie sonda lambda w mercedesie W124 E260.pozdrawiam