Witam,
Mam problem ze swoim passatem b4 1.9 Tdi 90 KM
Auto nie odpala,miał problemy przy większych mrozach z odpaleniem okazało się że świece są do wymiany. Świece naturalnie wymieniłem. Było wszystko ok.
Ale ostatnio auto stało 4 h (byłem u kolegi) wszedłem do auta próbowałem odpalić,łapał,gasł,łapał,gasł (objaw taki jak wcześniej w mrozy) wkoncu odpalił później już nie było problemu do powrotu do domu.
Rano wstałem odpaliłem auto bo musiałem przestawić (odpalił na dotyk) zgasiłem.
Po pół godzinie wsiadłem próbowałem odpalić (znów objaw jak w mrozy) wkońcu odpalił i pojechałem (nie było problemu podczas dalszej podróży)
Następnego dnia zrobiłem na próbę wsiadłem odpaliłem poczekałem chwilę i zgasiłem,próba odpalenia zakończona nie powodzeniem auto wogóle nie odpaliło.
Postał całą noc i rano odpalił od strzała. po zgaszeniu już nie odpala.
(zamontowany zaworek żeby paliwo się nie cofało,wymienione filtry wszystkie,VAG nie pokazuje błędów,Wcześniej był problem z N75 ale już nie ma błędu po czyszczeniu zaworu zresztą przy odpaleniu to chyba aż tak nie jest istotny ten zawór)
Podejrzewam jeszcze immobiliser ale czy takie były by tego objawy??
Bardzo proszę o jakąś pomoc
Mam problem ze swoim passatem b4 1.9 Tdi 90 KM
Auto nie odpala,miał problemy przy większych mrozach z odpaleniem okazało się że świece są do wymiany. Świece naturalnie wymieniłem. Było wszystko ok.
Ale ostatnio auto stało 4 h (byłem u kolegi) wszedłem do auta próbowałem odpalić,łapał,gasł,łapał,gasł (objaw taki jak wcześniej w mrozy) wkoncu odpalił później już nie było problemu do powrotu do domu.
Rano wstałem odpaliłem auto bo musiałem przestawić (odpalił na dotyk) zgasiłem.
Po pół godzinie wsiadłem próbowałem odpalić (znów objaw jak w mrozy) wkońcu odpalił i pojechałem (nie było problemu podczas dalszej podróży)
Następnego dnia zrobiłem na próbę wsiadłem odpaliłem poczekałem chwilę i zgasiłem,próba odpalenia zakończona nie powodzeniem auto wogóle nie odpaliło.
Postał całą noc i rano odpalił od strzała. po zgaszeniu już nie odpala.
(zamontowany zaworek żeby paliwo się nie cofało,wymienione filtry wszystkie,VAG nie pokazuje błędów,Wcześniej był problem z N75 ale już nie ma błędu po czyszczeniu zaworu zresztą przy odpaleniu to chyba aż tak nie jest istotny ten zawór)
Podejrzewam jeszcze immobiliser ale czy takie były by tego objawy??
Bardzo proszę o jakąś pomoc
