Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Car audio i drugi akumulator

kotaphone 08 Lut 2013 10:25 7701 24
  • #1 08 Lut 2013 10:25
    kotaphone
    Poziom 9  

Witam! Na wstępie zaznaczam że jestem totalnym laikiem w elektryce i elektronice :(
    Naczytałem się sporo tematów dotyczących podłączenia drugiego akumulatora w aucie i nic z nich nie zrozumiałem prócz tego że jest to możliwe, ale jest potrzebny jakiś przekaźnik.
    Mógłbym prosić aby ktoś mi wytłumaczył po kolei co mam zrobić?
    To teraz tak:
    Głośniki przód: 2X Sony XPLOD 50 watt (nie wiem czy max czy RMS)
    Głośniki tył: 2X PIONEER 90 watt RMS (350watt max)
    Subwoofer: JBL CS1204 (250W RMS) 1000W max + Jakiś mniejszy 300W max
    Wzmacniacz do sub: Mac Audio MPX 4000

Od głównego aku pod maską pociągnąć 2 kable ( Jakiej grubości? ) do bagażnika gdzie będzie drugie AKU i zastosować przekaźnik ( Jaki? ) aby alternator go ładował, ale żeby nie został rozładowany przez AKU główne.

Myślałem o tym, aby przerobić troszkę instalację w aucie żeby Audio brało prąd tylko z AKU z bagażnika.

Da się coś takiego wykonać?

Proszę nie pisać że były już takie tematy, bo nie ogarynam o co w nich chodzi za bardzo :(

Pozdrawiam, Jacek :)

0 24
  • #3 08 Lut 2013 10:47
    kotaphone
    Poziom 9  

Czytałem wcześniej ten temat i się totalnie pogubiłem :(
    I jeżeli chodzi o ten wątek to trochę źle myślałem, bo gdybym podłączył tak jak napisałem, to po pewnym czasie bym rozładował również główny akumulator..

0
  • Pomocny post
    #4 08 Lut 2013 12:03
    powalla
    Moderator CarAudio