Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

odcięcie pompy paliwa przy pracy nba LPG

15 Lut 2005 11:53 4206 14
  • Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 14  
    Kiedy auto przeczodzi w stan pracy na LPG załancza sie cewka zaworu znajdyjącego sie przy parowniku. Tam podepnij sobie przekaźnik który będzie odzcinał napięcie doprowadzone do pompy.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Cewka jak cewka najczęsciej zamknietaw czarnej plastikowej obudowie dochodzą do niej dwa przewody Masa i +. Jest przy parowniku tam gdzie filtr od gazu. Wieczorem zrobie fotke to wkleje.
  • Poziom 25  
    Kabelek zazwyczaj niebieski, ale najlepiej sprawdż to miernikiem lub kontrolką z żaróweczką 12v, po przejściu na LPG na tym przewodzie pojawia się +12, drugi to masa.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    Przekażnik(np. 561) musi mieć styk rozwierny czyli w nazewnictwie samochodziarskim 87a, a łączysz tak: 85-masa, 86-niebieski(od elktr. zaw.LPG) 30- zasilanie pompy(wyjście z przekażnika pompy) 87a- przewód idący do pompy, 87-zostawiasz wolny.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 39  
    Nie dziw się jeśli zaczną się kłopoty z pracą silnika. Nie można tak bezkarnie i łatwo przełłączać. Musi być tzw pokrycie zasilania i określone ciśnienie na instalacji paliwowej.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    W moim samochodzie(FIESTA 1.4i) również dokonałem takiej modernizacji , przejechałem już 60000 tyś i jest O.K
    Różne rzeczy słyszłem :zapiekanie się wtrysków,zamarzanie zimą pompy
    -bzdury.
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Nic się nie stanie!!!!!!!, sam tak zrobiłem ponad 50tys km. i wszystko jest OK, znam osobiście conajmniej kilkadziesiąt samochodów różnej maści którym założono przekażniki i ŻADEN nie ma najmniejszych problemów, latego nie przejmuj się teoriami ,bo praktyka mówi że pompkę i prąd można i należy oszczędzać.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 23  
    Invert napisał:
    Sprawdzcie czy dobrze to podłączyłem.

    Szczerze powiedziawszy to jak dla mnie za malo przejrzyscie jest narysowane. :-)
    Najlepiej odetnij sterowanie przekaznika pompy paliwa a nie zasilanie, mniejsze prady wieksza bezawaryjnosc.
  • Użytkownik usunął konto