Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

odcięcie pompy paliwa przy pracy nba LPG

15 Lut 2005 11:53 3855 14
  • #1 15 Lut 2005 11:53
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • Sklep HeluKabel
  • #2 15 Lut 2005 11:59
    sewik
    Poziom 14  

    Kiedy auto przeczodzi w stan pracy na LPG załancza sie cewka zaworu znajdyjącego sie przy parowniku. Tam podepnij sobie przekaźnik który będzie odzcinał napięcie doprowadzone do pompy.

    0
  • #3 15 Lut 2005 13:06
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 15 Lut 2005 13:11
    sewik
    Poziom 14  

    Cewka jak cewka najczęsciej zamknietaw czarnej plastikowej obudowie dochodzą do niej dwa przewody Masa i +. Jest przy parowniku tam gdzie filtr od gazu. Wieczorem zrobie fotke to wkleje.

    0
  • #5 15 Lut 2005 13:12
    autoel
    Poziom 25  

    Kabelek zazwyczaj niebieski, ale najlepiej sprawdż to miernikiem lub kontrolką z żaróweczką 12v, po przejściu na LPG na tym przewodzie pojawia się +12, drugi to masa.

    0
  • Sklep HeluKabel
  • #6 15 Lut 2005 13:49
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 16 Lut 2005 10:43
    autoel
    Poziom 25  

    Przekażnik(np. 561) musi mieć styk rozwierny czyli w nazewnictwie samochodziarskim 87a, a łączysz tak: 85-masa, 86-niebieski(od elktr. zaw.LPG) 30- zasilanie pompy(wyjście z przekażnika pompy) 87a- przewód idący do pompy, 87-zostawiasz wolny.

    3
  • #8 16 Lut 2005 10:49
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 16 Lut 2005 12:43
    mczapski
    Poziom 38  

    Nie dziw się jeśli zaczną się kłopoty z pracą silnika. Nie można tak bezkarnie i łatwo przełłączać. Musi być tzw pokrycie zasilania i określone ciśnienie na instalacji paliwowej.

    0
  • #10 16 Lut 2005 12:50
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 16 Lut 2005 13:16
    bonuss
    Poziom 10  

    W moim samochodzie(FIESTA 1.4i) również dokonałem takiej modernizacji , przejechałem już 60000 tyś i jest O.K
    Różne rzeczy słyszłem :zapiekanie się wtrysków,zamarzanie zimą pompy
    -bzdury.

    0
  • Pomocny post
    #12 16 Lut 2005 13:17
    autoel
    Poziom 25  

    Nic się nie stanie!!!!!!!, sam tak zrobiłem ponad 50tys km. i wszystko jest OK, znam osobiście conajmniej kilkadziesiąt samochodów różnej maści którym założono przekażniki i ŻADEN nie ma najmniejszych problemów, latego nie przejmuj się teoriami ,bo praktyka mówi że pompkę i prąd można i należy oszczędzać.

    0
  • #13 16 Lut 2005 15:32
    68750
    Użytkownik usunął konto  
  • #14 16 Lut 2005 16:46
    nom
    Poziom 23  

    Invert napisał:
    Sprawdzcie czy dobrze to podłączyłem.

    Szczerze powiedziawszy to jak dla mnie za malo przejrzyscie jest narysowane. :-)
    Najlepiej odetnij sterowanie przekaznika pompy paliwa a nie zasilanie, mniejsze prady wieksza bezawaryjnosc.

    0
  • #15 16 Lut 2005 17:12
    68750
    Użytkownik usunął konto