Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

RENAULT MAGNUM - skrzynia biegów automat 2008r

runiak 10 Feb 2013 09:51 8214 19
  • #1
    runiak
    Level 2  
    mam problem ze skrzynią biegów jak zimna ciężko włożyć bieg, i wyświetla się warsztat i ostatnio pokazało się vecu nie wiem o co chodzi proszę o pomoc





    Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
    [Z]
  • #2
    krzysiek3443
    Level 15  
    Może to być wina nieodpowiedniego oleju w skrzyni lub jest jakiś wyciek i ubyła go znaczna ilość i dlatego sa takie problemy. Olej zawsze gęstnieje w niskiej temp. i cieżko biegi wchodzą.
  • #3
    runiak
    Level 2  
    olej już wymieniłem i dużo się nie poprawiło
    Moderated By serwisantscani1:

    Zdania zaczynamy z dużej litery a kończymy kropką.Proszę przestrzegać zasad pisowni.

  • #4
    krzysiek3443
    Level 15  
    A jaki olej wlałeś ??
  • #5
    runiak
    Level 2  
    75W90 Total dzwoniłem do serwisu i taki mi kazali wlać.
    Jeszcze mam jedno pytanie może ktoś ma możliwość odczytania takich kodów.
    MID:144 i PSID:212
    FMI:14 i pokazują się one w vecu pojazdu
  • #6
    krzysiek3443
    Level 15  
    To nie są pełne kody. musisz podać pełne kody bo nic nie pomożemy.
  • #7
    MAN Electronics
    VIP Meritorious for electroda.pl
    krzysiek3443 wrote:
    To nie są pełne kody. musisz podać pełne kody bo nic nie pomożemy.
    A według Kolegi to jak wygląda pełny kod ????
  • #8
    krzysiek3443
    Level 15  
    np: MID 144 PSID 212 FMI 14- Data link MID 220 Unkow fault
    to oznacza:
    Łącze danych, jednostka sterująca tachografu sygnału brak.
  • #9
    MAN Electronics
    VIP Meritorious for electroda.pl
    krzysiek3443 wrote:
    np: MID 144 PSID 212 FMI 14- Data link MID 220 Unkow fault
    Kolego jak wiesz co jest MID-em, PSID-em a co to FMI to już rozpoznasz kod usterki. Swoja drogą to już podałem znaczenie tego kodu wcześniej w innym poście:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2490326.html
  • #10
    runiak
    Level 2  
    Dziękuje bardzo za odpowiedź, wszystko się zgadza co do tych Midów ale problem skrzyni zostaje
  • #11
    RENO460
    Level 9  
    Dzień dobry podpowiedzcie proszę w czym problem MID : 130 PSID: 232
  • #12
    MAN Electronics
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Podaj FMI.
  • #14
    MAN Electronics
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Prawdopodobna przyczyna:
    -usterka łącza danych między jednostką sterującą wybieraka biegów (GECU) a jednostką sterującą skrzyni biegów (TECU)
    -brak napięcia lub masy do wybieraka biegów
  • #16
    RYSIU PASIKUROWICE
    Level 13  
    Możliwa usterka modułu GECU .Można podstawić z innego auta ,bez konieczności programowania
  • #17
    MAN Electronics
    VIP Meritorious for electroda.pl
    RENO460 wrote:
    Może przerwa w okablowaniu ?
    Możliwe że jest przerwa w przewodach.
  • #18
    RENO460
    Level 9  
    Dziękujemy

    Wspomóżcie jeszcze tu: MID 128 PPID 270 FMI 2
    MID 128 PPID 229 FMI 9
  • #19
    RYSIU PASIKUROWICE
    Level 13  
    Kod usterek: MID 128 - PPID 270 - FMI2
    Informacje ogólne o kodzie usterki:

    MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika

    PPID270 Stężenie NOx w gazach spalinowych

    FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe

    Urządzenie(a) objęte kontrolą:

    Urządzenie(a) objęte kontrolą:

    G030 Moduł pompy mocznika

    C077 Czujnik stężenia tlenków azotu

    V056 Elektrozawór dozujący mocznik





    Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania kodu usterki:





    Bezpiecznik(i) F107 w obwodzie urządzenia C077 jest(są) uszkodzony(e).
    Urządzenie (urządzenia) C077 jest odłączone (są odłączone).
    Urządzenie(a) C077 jest(są) zamontowane w niewłaściwy sposób.
    Sygnały wysyłane przez urządzenie(a) C077 są wadliwe.
    Kabel (s) (s) odpowiednio podłączyć (S) (-a) C077 i G030 jest (są) uszkodzony (e) lub musi (muszą) grubsza izolacja.
    Urządzenie (urządzenia) C077 - G030 jest uszkodzone (są uszkodzone).
    Katalizator jest uszkodzony.





    Zauważalne objawy lub "spostrzeżenia klienta" spowodowane usterką:





    ZANIECZYSZCZ FILTR POW.
    Ciśnienie w układzie doładowania jest zbyt niskie.
    Zarejestrowanie kodu usterki przez blok elektroniczny G002.
    Działanie układu zarządzane przez urządzenie G030 jest nieprawidłowe.
  • #20
    RENO460
    Level 9  
    Dzień dobry, dziękuję wszystkim za odpowiedzi, podpowiedzcie proszę... wyświetlił się błąd PSID 006 14 001 RENO MAGNUM 480 DXI 12 2006 data produkcji, maszyna euro 3, błąd po TACHO lecz co konkretnie ?.