Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Unifon TK6 - Jak podłączyć

11 Lut 2013 14:37 4290 5
  • Poziom 8  
    Witam serdecznie.
    Przeanalizowałem wątki na forum, starałem się podłączyć domofon wg udzielonych rad lecz mi się nie udało.pół roku temu wprowadziłem się mieszkania i nie miałem domofonu i chcę to zmienić, ale jestem w tym temacie laikiem. Kupiłem miernik bo z ego co czytałem to będzie potrzebny.Unifon TK6 - Jak podłączyć Unifon TK6 - Jak podłączyć do
    Pokazduje zdjęcie domofonu "na dole".
    Ze ściany wystaje 5 kabli lecz nie mam pojęcia jak je ustawić.
    Jestem laikiem w tych tematach i nie mam pojęcia co i jak.
    Chciałem wezwać elektryka, ale za parę minut jego roboty ponad 150 zł to lekka przesada...
  • Pomocny post
    Pomocny dla użytkowników
    Obawiam się, że masz domofon cyfrowy a kupiłeś unifon analogowy. Jeżeli ten domofon Laskomex-u jest cyfrowy, to musisz zakupić unifon unifon cyfrowy, który wymaga podłączenia jedynie dwóch żył.
    Najlepiej idź do zaprzyjaźnionego sąsiada i sprawdź jaki ma unifon. Jeżeli cyfrowy, to sam go podłączysz bez problemu. Ustawisz w nim tylko numer mieszkania i podłączysz tylko dwa kabelki.
    To, że ze ściany wystaje więcej kabelków, to może oznaczać, że wcześniej był tu inny system domofonowy (analogowy).
  • Poziom 8  
    Dzięki za informację, myślałem, że ten domofon jest 'uniwersalny', a jest jakiś inny sposób poza sasiadem na sprawdzenie jaki to jest domofon? dodam, że jak otwieram drzwi to wstukuje: numer mieszkania, krzyzyk hasło.
  • Pomocny dla użytkowników
    Akurat nie zajmuję się takimi domofonami. Niech się wypowie ktoś obeznany w temacie. Przypuszczam, że wystarczy kupić PC-255 i ustawić zworki na numer mieszkania a z instalacji wybrać dwa przewody na których jest napięcie i je odpowiednio podłączyć (plus i minus).
  • Poziom 8  
    tak, kaseta jest z mojej klatki.