Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Szarpaki zawieszenia - budowa.

osmaster81 11 Lut 2013 23:00 4902 8
  • #1 11 Lut 2013 23:00
    osmaster81
    Poziom 12  

    Witam
    Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów zrobił samodzielnie albo ma do czynienia z szarpakami na stacji diagnostycznej i podzielił by się jakimiś schematami ewentualnie rysunkiem, wymiarami czy fotką
    Domyślam się że większość osób podejdzie sceptycznie do tego pomysłu twierdząc że breszką się sprawdzi lepiej.
    Próbowałem coś znależć w sieci ale bezskutecznie
    Będe wdzieczny nawet za dobre pomysły

    0 8
  • #2 13 Lut 2013 19:29
    autopoldi
    Poziom 23  

    Ja oglądałem na targach w intercarsie szarpaki bodajże febi . Całkiem ciekawe rozwiązanie . Nie pamiętam dokładnie kosztu (coś ok 4,5tys. lub 6tys.).

    0
  • #3 31 Mar 2013 00:16
    osmaster81
    Poziom 12  

    Witam
    Bardzo bym prosił kogoś z forumowiczów kto ma do czynienia z szarpakami o jakieś fotki ,opis jak to jest zbudowane
    i opinie czy jest to wykonalne, czy dać sobie spokój.

    1
  • #4 31 Mar 2013 03:49
    2222198
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 31 Mar 2013 17:14
    osmaster81
    Poziom 12  

    Chciałem zrobić samodzielnie bo mam dostęp do pomp siłowników itp.
    A nowe myślałem że kosztują ponad 10 tyś.
    A które są lepsze pneumatyczne czy hydrauliczne,
    wydaje mi się że prościej by było zrobić pneumatyczne bo chyba pneumatyczny siłownik jest szybszy.

    0
  • Pomocny post
    #6 31 Mar 2013 18:07
    2222198
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 31 Mar 2013 19:13
    osmaster81
    Poziom 12  

    A można by było prosić o rozrysowanie nawet na szybko jak dokładnie działa taki hydrauliczny szarpak w necie nie mogę nic znaleźć

    0
  • #8 29 Sie 2015 23:28
    janekm20
    Poziom 2  

    Witam.
    Pierwsze 4 zdjęcia przedstawiają oryginał, następne nowy pilot do tych szarpaków. Zasilanie 24V, pilot steruje czterema elektrozaworami 24v 27mA (czyli 4 siłowniki pneumatyczne - po 2 na koło)

    Szarpaki zawieszenia - budowa. Szarpaki zawieszenia - budowa. Szarpaki zawieszenia - budowa. Szarpaki zawieszenia - budowa. Szarpaki zawieszenia - budowa. Szarpaki zawieszenia - budowa. Szarpaki zawieszenia - budowa.

    0
  • #9 30 Sie 2015 14:10
    Debel_007
    Poziom 12  

    Kolego jak szarpaki to tylko hydrauliczne miałem pneumatyczne i hydrauliczne i różnica jest odczuwalna patrząc choćby na samą awaryjność z pneumatycznymi wiecznie jakiś problem.

    0