Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odcięcie pomyp paliwowej w Astrze F

pjonek 15 Lut 2005 19:22 959 6
  • #1 15 Lut 2005 19:22
    pjonek
    Poziom 2  

Witam wszystkich!
    Mam taki problem, zakupiłem immobiliser TERMINATOR i nie za bardzo wiem w którym miejscu moge go wstawić. Czy jest jakis prosty sposób aby to bezbolesnie zrobić(nie jestem elektrykiem :( ).Prosiłbym więc o proste ale skuteczne porady. Z góry dziękuje i pozdrawiam! :spoko:

• #2 15 Lut 2005 19:35
    manim
    Poziom 19  

niejest to mocno skomplikowane ale radze udac sie do fahowca bo szkoda puzniej twoich nerwów a tak to skołuj schemat i ukryj imo w najmniej dostępnym miejscu

• #3 15 Lut 2005 19:50
    pjonek
    Poziom 2  

No właśnie myślałem o miejscu gdzieś przy skrzynce bezpieczników. A odcięcie zaraz przy stacyjce do dobry pomysł, czy tez jakies inne miejsce?

• #4 15 Lut 2005 19:55
    manta
    Moderator Samochody

Podejmujesz ryzyko utknięcia w polu ze swoim autem,nie wiem czy oszczędność jest tak duża żeby było o co walczyć,niestety immo jest czułe na jakość połączeń i potrafi samo się uzbroić w najmniej oczekiwanym momencie !

• #5 15 Lut 2005 20:06
    pjonek
    Poziom 2  

Hm. Według lektury załączonej instrukcji nie wydaje sie to być arcytrudne. Masz racje manta perspektrywa utknięcia w polu nie wydaje się być wesoła. No cóz wydanie 150pln za podłączenie tego ustroństwa to moim zdaniem troszke dużo.

• Pomocny post
    #6 16 Lut 2005 00:25
    GRZEGORZ OST
    Poziom 16  

Nie pamiętam dokładnie ale chyba bezpiecznik nr 11 jest od zasilania pompy paliwa Można wciąć się we wiązkę za bezpiecznikiem Tylko czy masz instalację LPG??? Jak tak to taki patent nie pójdzie

• #7 16 Lut 2005 17:30
    pjonek
    Poziom 2