Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat 2.0 8v 95 - potrzebny schemat przekaznika 30

13 Lut 2013 00:00 6072 4
  • Poziom 10  
    Witam w zeszłym roku swapowalem golfa mk1 na silnik z seata 2.0 8v 2e, lecz do tej pory nie udało mi się usunąć usterki z falowaniem na wolnych obrotach. Dowiedziałem się ze potrzebny jest przekaźnik z vw nr 30 którego nie mam. Podobno może to on być problemem, gdyż wyczytałem ze jest odpowiedzialny za zasilanie przepływki. Gdyby ktoś miał schemat takiego przekaźnika i opis pinów jak go podłączyć na krotko pod ecu byłbym wdzięczny. Oto opis pinów mojego ecu .

    Opis styków 45-stykowego urządzenia sterującego

    1 Masa
    2 Wtryskiwacz 1.
    3 -
    4 Akumulator
    5 -
    6 Wtryskiwacz rozruchowy
    7 Czujnik spalania stukowego
    8 Przekaźnik urządzenia sterującego
    9 -
    10 Złącze wiązki kabli silnika
    11 Komputer pokładowy
    12 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
    13 -
    14 Przepływomierz z "gorącym drutem"
    15 -
    16 Przepływomierz z "gorącym drutem"
    17 Sonda lambda
    18 -
    19 Silnik rozrusznika
    20 Sonda lambda
    21 Sonda lambda
    22 -
    23 Przekaźnik urządzenia sterującego
    24 -
    25 -
    26 -
    27 Wzmacniacz
    28 -
    29 -
    30 Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego
    31 Przekaźnik pompy paliwa
    32 Wyłącznik zapłonu
    33 Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym
    34 Czujnik spalania stukowego
    35 Przepływomierz z "gorącym drutem"
    36 Czujnik spalania stukowego
    37 Przepływomierz z "gorącym drutem"
    38 Wyłącznik zapłonu
    39 Wyłącznik termiczny obwodu klimatyzacji
    40 Czujnik położenia przepustnicy
    41 Czujnik położenia przepustnicy
    42 Sonda lambda
    43 Złącze danych
    44 Czujnik hallotronowy w rozdzielaczu
    45 Czujnik hallotronowy w rozdzielaczu
  • Poziom 10  
    Temat przydatny ale brak niestety w nim tego schematu. Wszystko jest proste jak trzeba włożyć czy jak kto woli wsadzić przekaźnik w skrzynkę bezpieczników. Ale jak już jest podłączone na krótko to nic niema. Jedynie co może być pomocne to jak to sprawdzić wagiem oto instrukcja
    Witam serdecznie. Dawno na tym forum się nie udzielalem, ale w związku z licznymi pytaniami pozwolę sobie dopisać kilka istotnych informacji dot. tego przekaźnika i informacji o które często mnie telefonicznie pytacie.


    4. Niesprawność przekaźnika można zdiagnozować VAG-iem poprzez sprawdzenie w okienku wartości napięcia zasilania sterownika. Wartość napięcia nie może obniżać się gwałtownie. Powinna być praktycznie niezmienna, maksymalne odchyłki przy pracującym silniku i wyłączonych odbiornikach nie powinny przekraczać +/- 0,1 V (tak wynika z moich obserwacji). W przypadku istotnych przerw w przepływie prądu zasilającego sterownik informacja o tym zostanie zapisana w pamięci sterownika.

    Znalazłem schemat ogólny
    http://www.diaaut.home.pl/r27101c4_pliki/image002.gif
    Ten przekaźnik jest nazwany w jakimś języku hofdrelas i lączy się z pinem z ecu o nr 23 i 8
  • Poziom 18  
    może po prostu nie da sie takiej przróbki zrobić

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Może się już nie wypowiadaj. Dodatkowo: 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.

  • Poziom 10  
    Oto odpowiedź na moje wcześniej zadane pytanie.
    artystą nie jestem ale za to jest czytelnie
    Seat 2.0 8v 95 - potrzebny schemat przekaznika 30