Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

golf IV tdi 90km - Brak mocy, bierze olej, głośno chodzi

13 Lut 2013 01:47 6213 4
  • Poziom 2  
    posiadam golfa IV tdi 90km jest w nim drugi silnik w poprzednim obróciło panewkę. Nie mam do niego już siły jak nie miał buta tak nie ma nadal. Zaraz po wymianie silnika okazało się że za głśno chodzi wręcz jak traktor. Mechanik wyregulował kąt wtrysku na pompie i ustawił rozrząd od początku jak fabryka dała T są jego słowa:). Potem zregenerowałem turbo bo jak się okazało nie było 2 lub 3 łopatek w wirniku dlatego też wymienili mi cały wirnik Było lepiej jak tylko wyjechałem z warsztatu ale nadal nie to co powinno być. Auto raczej nie jedzie tylko buczy am silnik . Głośno chodzi , bierze olej i to dużo, z obudowy turbo kapie olej , w interkulerze też jest olej mimo, że wszystko było myte podobnie w odmie i w egrze. W dodatku auto ok 90km na 4 5 biegu przyszarpuje jakby nie dostawało na tyle paliwa podjazdy pod wzniesienia sprawiają mu problem jest słabe kolega mieżył ciśnienie sprężania na ciepłym wyszło na I -22, II-20, III-24, IV-22 są przedmuchy na bagnecie i twierdzi że na korku od wlewu oleju. Dodam że silnik od 110km a osprzęt mój czyli turbo pompa paliwa i wtryski. Kolega mechanik doradza mi remont silnika. Pomóżcie włóżyłem kupę kasy w zawieszenie i wogóle szkoda mi go sprzedać


    Proszę poprawić pisownię. Paweł wawa.
  • Poziom 29  
    Kolego silnik do remontu, innego wyjścia nie masz.
  • Poziom 19  
    Cytat:
    ciśnienie sprężania na ciepłym wyszło na I -22, II-20, III-24, IV-22


    Samo ciśnienie mówi, że silnik mechanicznie jest "dojechany". Poza tym nie można zamieniać części między 90 i 110. Warto też sprawdzić co powie VAG. Lepiej poszukaj dobrego , sprawdzonego mechanika bo taką partyzantką to nic nie ugrasz a tylko kasę utopisz.
  • Poziom 21  
    Silniki AGR, ALH 90 PS są zamienne z AHF,ASV 110 PS, różnica leży w osprzęcie - wtryski, sterownik, turbospreżarka w AGR. Olej w dolocie to problem nieszczelności turbosprężarki, nie powinno się używać silnika w takim stanie bo może dojść do tzw. samozapłonu i rozbiegania.
  • Poziom 2  
    ale ja na tym silniku jeżdżę już 2 lata . Fakt zrobiłem na nim niedużo km bo ok 25000km ale mocy jak nie było od zawsze tak nie ma do chwili obecnej. Mój znajomy elektromechanik podpinał mi auto pod komputer 2 godziny taj jeździliśmy. Stwierdził, że wszystko jest ok zawór n75 , przepływomierz tylko turbo za słabo dmucha . Odkręciliśmy turbo wtedy jeszcze nie lało bo było po regeneracji od której minęły 2 miesiące może . Wyczyściliśmy intelkuler i egr z oleju sprawdziliśmy gruszkę. Sprawdzałem nr turbo jest ono od wersji AGR czyli takie jak powinno bez zmiennej geometrii łopatek. Moim zdaniem sprawa wygląda w ten sposób. Mam silnik ALH a osprzęt od AGR . Auto mało pali na trasie wyszło 5.3 litra na 100km . Moim zdaniem pompa daje małe ciśnienie wtryski nie dają takiej porcji jak powinny i przez to nie ma spalin a jak nie ma spalin to nie ma co napędzić turbiny i dlatego auto nie ma kopa chodzi jak zwykły diesel . Nie czuć w nim żadnej werwy czasami jak postoi dłużej na zapalonym silniku i dynamiczniej ruszę to nawet zapiszczy i jedzie ale tylko chwilowo w dodatku doszło ostatnio to szarpanie w czasie jazdy.Nie łapie notlaufa gaz w podłogę i stoi ujmę trochę dodam i przyśpiesza ale nadal szarpie .Wymieniałem n75 na nową podróbkę jakieś 4 miesiące temu bo zaczął łapać mi błąd przy 100km na 4 lub 5 biegu ale teraz są inne objawy. Ja to już nie wiem co mam robić kupić silnik trzeci pompę paliwa dać do regeneracji przepływkę nową zakupić i co jeszcze!