Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung CTN464FB01 - Instalacja płyty indukcyjnej

akiedytobylo 13 Lut 2013 10:19 7281 9
  • #1 13 Lut 2013 10:19
    akiedytobylo
    Poziom 1  

Witam wszystkich,
    Na początek prośba o wyrozumiałość, nie jestem biegły w w sprawach elektryki.

Chcę podłączyć w kuchni płytę indukcyjną Samsung CTN464FB01.

Specyfikacje płyty:
    Maksymalna moc obciążenia to 7,2 kW.
    Napięcie: 220-240 VAC, 50/60 Hz

Zakończona jest czterema kablami:
    - czarny + brązowy (skręcone)
    - szary
    - zielony

Przy miejscu na płytę mam zrobione zwykłe gniazdko (po poprzedniej płycie - ceramicznej) które jest jako jedyne na bezpieczniku zaznaczonym na zdjęciu na fioletowo. Sprawdziłem to wyłączając kolejno bezpieczniki przy włączonych sprzętach, wyłączając wspomniany bezpiecznik wyłączyła się tylko włączona (stara) płyta ceramiczna.

Poniżej schemat podłączenia z instrukcji do płyty.

Czy wystarczy, że skorzystam ze schematu 1N, zrobię na końcu płyty zwykłą wtyczkę do gniazdka i podłączę do zrobionego już kontaktu?

• #2 10 Sty 2014 12:36
    tajemniczyKlient
    Poziom 1  

Jak najbardziej podłącz płytę tak jak jest narysowane na schemacie 1.
    Żółty- PE (uziemienie urządzenia).
    Szary- N (zero).
    Brązowy i czarny L1 (faza).

• #3 12 Maj 2014 20:36
    marcinv40
    Poziom 8  

Witam.Może ktoś wie pod jakie napięcie jest ta płyta.Jedne sklepy piszą 240V, inne 400V.Ze schematu wynika, że można podłączyć 2 fazy, dobrze myślę?Mam w kuchni gniazdo 3-fazowe i chciałbym je maksymalnie wykorzystać.Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.Pozdrawiam.

• #4 12 Maj 2014 21:06
    ROBSON33
    Moderator AGD

marcinv40 napisał: