Przy braku kierunkowskazów należy sprawdzić bezpieczniki od kierunkowskazów i awaryjnych, następnie przerywacz ( w agrotron 120 jest pod zegarami przy kolumnie kierownicy). Na pinie 49a przerywacza podłączyć żarówkę do masy i powinna działać, jeśli nie, to sprawdzić przełącznik awaryjnych. On zbiera zasilanie z 12v i stacyjki (zależnie od trybu awaria/kierunek), i odprowadza do przerywacza na pin 49. Druga para styków zwiera przełącznik kierunkowskazów lewy z prawym. Jeśli żarówka zadziała, to dalej przewód 49a ( pomarańczowy z czarnym paskiem) idzie do tablicy wskaźników, gdzie dwa przekaźniki rozdzielają to zasilanie żarówek na lewą i prawą stronę. W moim przypadku przekaźniki były do wymiany. Uwaga ! Przekaźniki są sterowane elektronicznie poprzez tranzystory, to też nie polecam kombinacji z przełącznikiem kierunków ,,na krótko". Z tablicy jest wyprowadzony biały z zielonym paskiem przewód (mała wtyczka) i na dużej wtyczce pin 3 i 4 do przełącznika kierunków. Przełączając ten przełącznik trzeba zbadać tranzystory i napięcia na nich. Sterowanie dostarczane przez rezystory z procesorka pod wyświetlaczem.