Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Trudny wybór karty AGP do MSI K8T Neo2 v2.0

14 Lut 2013 00:20 1275 3
  • Poziom 2  
    Mam płytę główną MSI K8T Neo2 v2.0 i chcę na niej złożyć komputer... tak wiem nie jest to dobry biznes ale jak dla mnie najtańszy, bowiem nie jestem w stanie wydać 1 200 ,- na porządny komputer. praktycznie wszystkie części mam albo dostanę. czytałem posty na forum ale nic nie znalazłem co by mnie zainteresowało. co do kart to jestem zielony... tzn wiem czym się różni AGP od PCI-Express ale nie wiem jaką dopasować do Chipset'u i nie znam się na wydajności kart. czytałem o jakichś szynach, DDR1,2,3 i innych obcych mi rzeczach... ale do rzeczy...

Sprzęt planowany:
    [Płyta] - oczywiście MSI K8T Neo2 v2.0*
    [Procesor](939) - AMD Athlon 64 (2,00 GHz)*
    [RAM](DDR1) - 2GB (2x 1GB w Dual'u) || 512MB (2x 256MB w Dual'u)* || 768MB (512MB + 256MB)
    [HDD] - ATA 40Gb* || SATA 320GB*
    [Zasilacz] - i tu jest problem będę musiał coś załatwić. jeśli ktoś był by tak kochany i pomógł by dopasować zasilacz do tego 'szrota' to bym był bardzo wdzięczny. chodzi mi głównie o moc...

[Budżet] - do 200 zł na kartę graficzną

*) - ten sprzęt posiadam
    || <- lub

dodam też >>>Link<<< do opisu płyty głównej. Jest tu to samo co w instrukcji dołączonej do niej

do czego chcę tą kartę?? głównie do gier typu Counter Strike 1.6 / Source, Operation 7, Prototype, może coś lepszego :D

ps. mam ją od kolegi, który się na tym zna, niestety wyjechał za granicę i nie mam z nim kontaktu... mówił, że najlepiej jak bym wsadził od niej jakiegoś Radeona HD tylko nie podał modelu...

ps2. jeżeli uznacie, że droższa płyta będzie pasowała idealnie a jej wydajność będzie warta ceny, to odłożę kasę i kupie ją troszkę później... pomęczę się z moją nVidią GeForce4 MX 440-stką - o ile zadziała na tej płytce...