Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault laguna - Auto mocno ściąga w lewo

Matt2 14 Lut 2013 22:09 6978 10
  • #1 14 Lut 2013 22:09
    Matt2
    Poziom 9  

Witam!
    Proszę o pomoc - moja bezwypadkowa Laguna 1 ph2 sciąga mocno w lewo..niezależnie czy na felgach stalowych czy większych (16") alufelgach i oponach 205/55/16..- auto potrafi po zapaleniu skręcić sobie "samo" lekko kierownicę w lewo gdy ta jest ustawiona na wprost..Także w czasie jazdy muszę ciągle korygować w prawo kierownicę..auto jest na 100 % bezwypadkowe..jeżdżę nim od 5 lat.. - nie tnie opon!..brak luzów w zawieszeniu itd. zbieżność ustawiałem kilka razy..a mechanicy rozkładają bezradnie ręce.. Powietrze w oponach ok. przełożenie kół na druga stronę itp. też nie pomaga..jedyne co mi przychodzi na myśl - to walnięte łożyska kolumn McPhersona..które muszę niedługo wymienić i to, ze auto kiedyś miało wymieniane sprzęgło..( ale ściągało już wcześniej)..czy to może mieć jakieś znaczenie?..Czy w tym aucie można ustawiać/regulować zbieżność tyłu?..
    Na wykresie ze stacji obsługi jest coś takiego: kat znoszenia tył 0*11'
    (jutro wrzucę rysunek).
    Proszę o sugestie..

• #2 14 Lut 2013 22:35
    baton180
    Poziom 9  

jedyne co mi do głowy wpadło to sprawdz dokładnie zawieszenie wszystkie tuleje

podnies koło i potargaj czy jakiegos wielkiego luzu niema

mało prawdopodobne ale sciag pasek od pompy wspomagania i sie przejedz tylko niewiem jak tam jest dokładnie zebys nie przegrzał silnika jak woda jest na tym samym pasku

• #3 15 Lut 2013 09:48
    mechanik33
    Poziom 15  

Witam.tak jak napisał kolega baton180-jeśli się da,to zrzuć pasek i zrób rundkę.Problem powstał nagle czy zakupiłeś auto już z bolączką?

• #4 15 Lut 2013 10:03
    koleś kit
    Poziom 17