Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Toyota Corolla 2004 - Alarm Challenger ST800p

lakiluk78 15 Feb 2013 08:02 7194 12
  • #1
    lakiluk78
    Level 9  
    Witam kolegów, mam takowy problem z w/w alarmem - kupiłem samochód od teścia i jest problem z zamknięciem i uzbrojeniem autka z pilota. Po naciśnięciu przycisku zamykania wyje 2 razy syrena i auto się zamyka. Mam wrażenie że przez to rozładowuje się mi akumulator. W oryginale było tak że był tylko jeden sygnał krótki i auto się zamykało. Chciałbym zdezaktywować alarm, żeby tylko działał centralny z pilota. Tylko nie wiem jak to zrobić nie wiem gdzie jest ukryty wył. Proszę o pomoc. Wiadomość dotycząca ukrytego wył. proszę na priv.
  • #2
    misiek-888
    Level 36  
    Znajdź centrale i po przewodzie dojdziesz gdzie masz wyłącznik . Podwójny cienki przewód, wyłącznik zazwyczaj klejony . Na marginesie sprawdź wyłączniki drzwiowe i pokryw.
  • #3
    lakiluk78
    Level 9  
    No i kolejny problem gdzie szukać centrali??
  • #4
    misiek-888
    Level 36  
    Pod deską rozdzielczą . Po przewodzie od diody dojdziesz do centrali , od centrali dojdziesz do włącznika. Po nitce do kłębka.
  • #5
    lakiluk78
    Level 9  
    Jeszcze mam jeden problem orginalny pilot do challengera był z przyciskami I-Duży II-mały u góry, III-mały u góry tęściowi wymienili pilota na LOgic i tak Duży z napisem Logic oraz dwa małe na górze z otwartą kłódką i zamknięta kłódką jak to się bedzie miało do programowania w instrukcji alarmu pisze o naciskaniu I lub II a tu kicha wszytsko na odwrót
  • #6
    toytom
    Level 12  
    Jeżeli do tego alarmu wprogramowany jest pilot LOGIC to znaczy że w tryb programowania wchodzi się podając pin cod za pomocą ukrytego przycisku.Do programowania potrzebny jest specjalny programator.
  • #7
    Firmanty
    Level 12  
    Po pierwsze czy pilot z przyciskami I, II, III miał czerwoną czy przezroczystą diodę jak nie świecił?
    Jak miał czerwona to ... nie dobrze bo pilot LOGIC SILVER nie będzie działał.

    Jak ma przezroczystą to można programować pilota za pomocą procedury (potrzebna znajomość PIN KODU).

    Pilota trzeba programować przyciskiem LOGIC.
    Pozdrawiam
    Powodzenia
  • #8
    lakiluk78
    Level 9  
    Dobrze a jaka to jest procedura jesli mam pin kod jak to zprogramować
  • #10
    toytom
    Level 12  
    A czy ty baterii w pilocie nie masz rozładowanej? Te alarmy chyba w taki sposób jak opisałeś na początku sygnalizowały zużycie baterii.
  • #11
    lakiluk78
    Level 9  
    Z jednym problem rozwiązany rzeczywiście była słaba bateria w pilocie ale dalej nurtuje mnie problem z tym że nie mam sygnalizacji światłami pozycyjnymi i kierunkami zamykania i otwierania samochodu muszę się wsłuchiwać czy centralny zamknął drzwi
  • #12
    zst
    Level 11  
    misiek-888 wrote:
    Pod deską rozdzielczą . Po przewodzie od diody dojdziesz do centrali , od centrali dojdziesz do włącznika. Po nitce do kłębka.


    Dobra rada. Ja znalazłem przy dźwigni biegów ale nie było to łatwo. Każdy salon z warsztatem ma swoje miejsca.
  • #13
    kacek99
    Level 2  
    może ktoś podesłać zdjęcie tego ukrytego przycisku ? bo naprawde nie wiem czego szukać :roll:

    Moderated By CameR:

    Zamykam temat

    Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób zdalny przy braku fizycznego dostępu do urządzenia, problem musi być bardzo dobrze opisany i zrozumiany przez użytkowników, a tytuł powinien zawierać markę, model oraz skrótowy opis usterki.

    Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.