Witam.
Jestem młodym forumowiczem wiec proszę o wyrozumiałość. Przejdźmy do konkretów.
Minikoparka Kubota k008-3 2011r. z silnikiem d722 podczas pracy po ok 6godz nagle straciła moc i zgasła. Przed sezonem zmieniłem olej silnikowy i filtry paliwa. Teraz maszyna nie chce odpalić, rozrusznik kręci ale silnik nie chce zaskoczyć. Została podjęta próba zapalenia silnika auto-startem tzn. Plak w dolot ale i to nie pomogło. Sprawdziłem ciśnienie oleju na cylindrach które wynosiło 1 tłok - 12bar, 2 tłok - 12bar, 3 tłok - 11 bar. Po tych próbach zrobiłem próbę z olejem, tzn wlałem po 3ml oleju w tłok i ponownie sprawdziłem ciśnienie 1 tłok - 21bar, 2 tłok - 22bar, 3 tłok - 25bar. Może ktoś się orientuję jakie powinno być ciśnienie oleju? Bo informacje wyszukane przeze mnie nie są jednoznaczne.
Aby nie rozbierać głowicy postanowiłem najpierw sprawdzić rozrząd, więc rozebrałem maszynę aby sprawić znaki na kołach zębatych. wszystkie znaki się zgadzają wiec rozrząd jest w porządku. Nie chcę rozbierać głowicy dopóki diagnoza nie będzie jednoznaczna.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Jeśli nie zawarłem istotnych informacji proszę mnie uświadomić a postaram się odpowiedzieć na pytania. Z góry dziękuję za pomoc.
Jestem młodym forumowiczem wiec proszę o wyrozumiałość. Przejdźmy do konkretów.
Minikoparka Kubota k008-3 2011r. z silnikiem d722 podczas pracy po ok 6godz nagle straciła moc i zgasła. Przed sezonem zmieniłem olej silnikowy i filtry paliwa. Teraz maszyna nie chce odpalić, rozrusznik kręci ale silnik nie chce zaskoczyć. Została podjęta próba zapalenia silnika auto-startem tzn. Plak w dolot ale i to nie pomogło. Sprawdziłem ciśnienie oleju na cylindrach które wynosiło 1 tłok - 12bar, 2 tłok - 12bar, 3 tłok - 11 bar. Po tych próbach zrobiłem próbę z olejem, tzn wlałem po 3ml oleju w tłok i ponownie sprawdziłem ciśnienie 1 tłok - 21bar, 2 tłok - 22bar, 3 tłok - 25bar. Może ktoś się orientuję jakie powinno być ciśnienie oleju? Bo informacje wyszukane przeze mnie nie są jednoznaczne.
Aby nie rozbierać głowicy postanowiłem najpierw sprawdzić rozrząd, więc rozebrałem maszynę aby sprawić znaki na kołach zębatych. wszystkie znaki się zgadzają wiec rozrząd jest w porządku. Nie chcę rozbierać głowicy dopóki diagnoza nie będzie jednoznaczna.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Jeśli nie zawarłem istotnych informacji proszę mnie uświadomić a postaram się odpowiedzieć na pytania. Z góry dziękuję za pomoc.