Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Leon 110 KM TDI - weżyki podciśnienia- turbina

16 Lut 2013 18:39 8775 5
  • Poziom 7  
    Witam.:) Jestem laikiem i mam następujący problem :
    dziś zauważyłem przetarcie na wężyku podciśnienia prowadzącym od jakiegoś trójnika do elektrozaworu N239 . Wężyk nie jest jeszcze dziurawy ,ale jest już bardzo osłabiony i podciśnienie może powodować jego zapadanie? Czy mogło to spowodować odcinanie turbiny przy rozpędzaniu samochodu do ok 120 km/h ?
    Za co właściwie odpowiada ten zawór?
    Pozdrawiam :)
  • Poziom 33  
    Wymienić przewody podciśnienia WSZYSTKIE. Przewód może doprowadzać podciśnienie do zaworu N75 i do EGRa, może to być sterowanie któregoś z nich jak również ujście od kolektora, nie widać wyraźnie na foto. Tak, może to być jedna z przyczyn odcięcia mocy.
  • Poziom 21  
    Jest to zasilanie podciśnieniowe elektrozaworu klapy gaszącej, jego zapadnie może powodować szarpnięcię silnikiem podczas gaszenia, nieszczelnośc zaś błędne działanie instalacji podcisnieniowej, czyli raczej brak mocy z niskich prędkości. Nie jest powodem przeładowana przy 120, ale wymienić i tak trzeba.
  • Poziom 7  
    nie zauważyłem jakiegos szarpniecia silnikiem podczas gaszenia za to łapie muła tak jakby mi odcinał turbine przy predkosciach powyżej 110-120 .Co ciekawe na początku dobrze sie zbiera, ale czasem cos do tak jakby chwilowo przytrzymuje.Wraca do normy po zgaszeniu i ponownym zapaleniu ale pomyślałem że to może sprawka tego przewodu bo akurat rzucił mi sie w oczy. wymienie go na nowy i zobacze co wtedy.
  • Poziom 7  
    No to jade do warsztat :D