Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VW Golf3- licznik TRW. Znika przebieg i pokazuje się CErr, obroty.

tominex 16 Feb 2005 16:01 7507 19
  • #1
    tominex
    Level 18  
    Auto kupione w Niemczech, nie działał licznik, obrotomierz. Na wyświetlaczu przebiegu -----. Po wyjęciu licznika okazało się,że dłubał tam jakiś "zdolny" elektronik: pozrywane ścieżki wokół pamiątki 93lc46. Siedziałem parę godzin i lepiłem to wszystko. Efekt: po włożeniu licznika wyskoczył przebieg 185 592 km. jednak po przekręceniu kluczyka przebieg ginie, a pojawia się napis CErr. Oprócz tego po uruchomieniu auta obroty są na poziomie ok.2500. Nie jeżdziłem autem(nie mam jeszcze chłodnicy) to nie wiem jak zachowuje się prędkościomierz. Mam pytanie co dalej z tym zrobić, bo włożyłem już sporo do tego auta i niechciałbym jeszcze kupować licznika. Mnie osobiście wygląda to na "przegrzebany" bin w pamięci. Auto to Golf 1,9TDI rok.1995. licznik TRW 001 205 169/5, procek COP 888GW-DME. Czekam na jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam tominex
  • #2
    Jac,,k
    Level 12  
    czeka cię programowanie pamięci od nowa, bo jest zły zapis eproma,
    moge ci pomóż daj znać na forum czego potrzebujesz
  • #4
    Jac,,k
    Level 12  
    to nie jest bin do licznika TWR
  • #6
    Jac,,k
    Level 12  
    zawartość pamieci wykasowana tylko zapis kilometrów, poszukam coś i ci podeśle
  • #7
    tominex
    Level 18  
    Przeglądałem inne biny, które udało mi się złapać w necie. Nażadnym licznik nie działa lepiej niż na moim. Za bardzo nie rozumiem, które komórki są odpowiedzialne za działanie zegarów, bo te z przebiegiem są chyba OK.
  • #8
    Jac,,k
    Level 12  
    muszę sprawdzić BINY TWR bezyna z obrotościomierzem jakby cie urzadzały to wyśle
  • #9
    Gregory1982
    Level 11  
    Witam,
    u mnie podobny problem jest z licznikiem trw. Była przeprogramowana pamięć, wyśiwetla pięknie przebieg ale po wlaczeniu zaplonu jest CErr, a obrotomierz tylko lekko zadrży. Licznik jednak normalnie liczy kilometry, bo po przejechaniu i wyjęciu kluczyka zmienia sie przebieg. Co jest przyczyną błędu?? Autko to Golf III TDI z 1995 roku (90KM).
    Pozdro
    Grzesiek
  • #11
    gracus7
    Level 26  
    mam podobny problem u kolegi w golfie III benzyna... po wyłączeniu kluczyka znika wszystko z licznika włącznie z przebiegiem a po ponownym włączeniu wszystko sie pojawia ale przebieg jest mniejszy (poprostu cofnął się!!) z poczatku działo sie to sporadycznie nawet w czasie jazdy a teraz zawsze i bez przerwy! wyglada mi to na jakiś zimny lut czy co? dodam że auto przywiezione z niemiec i nikt przy nim nie grzebał na 100%
  • #12
    gumiś_rzesz
    Level 25  
    Witam
    NIe wiem jak jest z TRW ale VDo to bawiłem się kilka dobrych dni jak nie tygodni tylko że ja miałem pustą kostke ale po ok 1000 podstawień trafiłem na dobry. Jeśli normalie masz kilometry a po zapłonie znikają to radze zmienic przebieg w VDO czasem działało.
    POZDRAWIAM
  • #13
    amd
    Level 16  
    Cosik nie podoba mi sie oznaczenie z twego licznika. Powinno zaczynac sie od 1H0..........
  • #14
    neon121
    Level 18  
    Witam
    W załączniku masz biny do tego licznika, działają na 100%, bo są z mojego osobistego zbioru. Jak programujesz kość, wyciągasz ją, czy robisz to w układzie? Bo jak w układzie, to życzę powodzenia,raz się uda, a raz nie.
    Pozdrawiam
  • #15
    Pati
    Level 27  
    Panowie a może ktoś wie jak wyliczyć czwarty bajt (trzeci) w przypadku licznika TRW?
    wiadomo że pierwsze 3 to przebieg ale ten kolejny mnie zaskoczył. Jest to jakaś suma kontrolna czy coś podobnego. Czy ktoś wie jak go wyznaczyć?
  • #16
    Repa
    Level 14  
    Mogę Tobie podpowiedzieć, że w TRW sumę kontrolną liczysz za pomocą funkcji Xor.

    Pozdrawiam
    Repa
  • #18
    klostazy
    Level 23  
    Pod które piny we tyczce mogę podłączyć zasilanie by zaświecił mi wyświetlacz z ilością kilometrów.
  • #20
    SoMeBoDy777
    Level 13  
    Witam, ma może ktoś wsad do licznika TRW 1H0 919 881N z MFA wsad do silnika aex najlepiej żeby pasował do polo mk3?