Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sprinter 906 - błąd P2624 Brak MOCY...

cypek112 18 Lut 2013 21:49 24024 35
  • #1 18 Lut 2013 21:49
    cypek112
    Poziom 9  

    Witam mam problem z usunięciem błędu p2624, błąd od czujnika MAF podmieniłem przepływkę na nową i nadal nie da się skasować błędu. w rezultacie nadal auto nie wkręca się powyżej 3 tys/obr. Co to może być ?? obstawiać DPF ??

    2 29
  • #2 18 Lut 2013 21:51
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 18 Lut 2013 21:53
    cypek112
    Poziom 9  

    bez zmian caly czas max 3 tys/obr dodam ze po zapaleniu silnika miga check

    3
  • #4 18 Lut 2013 22:03
    trans-serwis
    Poziom 39  

    cypek112 napisał:
    Witam mam problem z usunięciem błędu p2624, błąd od czujnika MAF
    Czym czytałeś ten błąd?

    2
  • #5 18 Lut 2013 22:06
    cypek112
    Poziom 9  

    błąd czytany przez auto com-a

    2
  • #6 18 Lut 2013 22:09
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 18 Lut 2013 22:12
    cypek112
    Poziom 9  

    błędu nie da się wogóle skasować. Po przekręceniu zapłonu po skasowaniu pokazuje ponownie jako stały

    4
  • #8 18 Lut 2013 22:13
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 18 Lut 2013 22:21
    cypek112
    Poziom 9  

    dodam ze jak pokazuje BŁĄD czujnika maf to w opisie jest napisane dryf silnika pod obciążeniem... i to na nowym czy starym a po odłaczeniu maf pokazuje inny błąd

    0
  • #10 18 Lut 2013 22:22
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 18 Lut 2013 22:25
    cypek112
    Poziom 9  

    zawsze wydawał sie wiarygodny, czy maf może być związany z dpf ?

    -1
  • #12 25 Mar 2013 09:09
    pivo666
    Poziom 8  

    A co było robione? czy tak sam z siebie?

    0
  • #13 30 Mar 2013 13:45
    m@recki
    Poziom 11  

    Ponowna adaptacja przepływki pomoże. Pozdrawiam

    0
  • #14 30 Mar 2013 13:47
    damdam

    Poziom 33  

    m@recki napisał:
    Ponowna adaptacja przepływki pomoże. Pozdrawiam


    Potwierdzam, nawet CDP to ogarnie. Przeczytać tylko uważnie warunki przeprowadzenia procedury.

    0
  • #15 13 Sty 2014 22:38
    Neron-ek
    Poziom 11  

    Panowie mam podobny problem z tym, że w moim przypadku stale widoczny jest błąd p0101 - nie można go wykasować.

    Na biegu jałowym ECU widzi odczyt z MAF ~550 - 580 mg/suw.
    Jak na moje oko to sporo za dużo.

    Natomiast po uruchomieniu silnika na biegu jałowym wyskakują dodatkowo:
    p0263, p0269, p0272, p0266

    Silnik odpala bez najmniejszych problemów i pracuje równo.

    Pacjęt 2011 213 CDi 906 2,2
    Sterownik Delphi 3.5 solenoid

    W autocom brak procedury adaptacji MAF?

    Macie może jakiś pomysł.

    Z góry dzięki.

    0
  • #16 13 Sty 2014 23:02
    pivo666
    Poziom 8  

    Kiedy Ci się to stało?? Coś robiłeś??

    Dodano po 38 [sekundy]:

    Kiedy- okoliczności nie czas.

    1
  • #17 13 Sty 2014 23:04
    Neron-ek
    Poziom 11  

    Podczas jazdy zapaliła się kontrolka DPF. Po wizycie w serwisie i wypaleniu filtra wszystko było ok przez 5k km. Teraz check mruga po odpaleniu za każdym razem.

    Stało się to podczas jazdy. Żadnych szczególnych okoliczności.

    0
  • #18 13 Sty 2014 23:11
    pivo666
    Poziom 8  

    Miałem ten sam problem. Usunąłem dpf i wszystkie problemy zniknęły. Wypalałem dpf 100razy i za każdym razem było to samo.

    0
  • #19 14 Sty 2014 07:23
    Neron-ek
    Poziom 11  

    Jak usunąłeś DPFa programowo czy emulatorem?

    0
  • #21 15 Sty 2014 22:01
    Neron-ek
    Poziom 11  

    DPF wyłączony programowo - żadnych zmian.
    Nadal widoczny błąd p0101.

    Po odpaleniu silnika check mruga cały czas.

    Auto w trybie awaryjnym max 3000 rpm.

    Macie jakiś pomysł?

    4
  • #23 28 Sty 2014 21:06
    Neron-ek
    Poziom 11  

    Adaptacja przepływki za pomocą SD i jak ręką odjął.

    2
  • #24 04 Cze 2014 21:48
    kiko_tychy
    Poziom 15  

    Siemka mam podobny problem. Co to SD ? Jak wylaczyc programowo DPF ?

    0
  • #25 04 Cze 2014 22:02
    Neron-ek
    Poziom 11  

    Sam SD nie daje możliwości wyłączenia filtra.
    U mnie wyłączono poprzez modyfikację oprogramowania.

    0
  • #26 05 Cze 2014 09:24
    kiko_tychy
    Poziom 15  

    Ja u siebie mam bledy: 2624 2626 i 1436. Autko nie chce jechac turbina dmucha w wydech.
    Kreci maksymalnie do 3500 obr podczas jazdy. Sprawdzalem juz wlacznik stopu i wydaje byc sie OK.
    Gdzie szukac przyczyny?

    1
  • #27 05 Cze 2014 18:36
    Neron-ek
    Poziom 11  

    Masz zawalony filtr cząstek stałych.
    Albo wymienisz i zrobisz adaptację SD.
    Albo usuniesz.
    Z usuwaniem uwaga. Mało kto potrafi dobrze zrobić mercedesa.

    1
  • #28 05 Cze 2014 18:54
    kiko_tychy
    Poziom 15  

    Czy jest to pewne na 100 % ?

    0
  • #29 05 Cze 2014 18:59
    Neron-ek
    Poziom 11  

    Oba błędy 2624 2626 świadczą o DPF i powodują przejście sterownika w tryb awaryjny - max 3000obr. i brak ładowania turbiny - jedziesz żółwiem.

    1436 to chyba od klimatyzacji i nie powoduje utraty mocy.

    99% to DPF, jednak trzeba to potwierdzić dokładną diagnostyką.
    Często same numery błędów nie mówią wszystkiego.

    0
  • #30 05 Cze 2014 19:44
    kiko_tychy
    Poziom 15  

    1436 to było coś z ciśnieniem na wydechu lub z brakiem możliwości wypalania go - coś w tym stylu.
    DPF był 5 tyś km temu wypalany ale autko jeździ jako bus wiec nie ma możliwości wypalenia go podczas jazdy.
    Czyli programowo wywalić DPF i fizycznie go wyeliminować i będzie po kłopocie ?

    0
  Szukaj w 5mln produktów