Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pioneer,Jamo - Jak uzyskać najlepszy dzwięk z pc?

suchy017 19 Lut 2013 15:02 1524 6
  • #1 19 Lut 2013 15:02
    suchy017
    Poziom 7  

Witam,mam taki problem ponieważ mam zestaw 6.1 głośniki to jamo s426 i subwoofer JamoS210 i do tego amplituner Pioneer VXS 520K wszystko gra pięknie ale tylko z DVD również Pioneera ale kiedy chce posłuchać z komputera muzyki to odbiór dźwięku dla moich uszu nie jest taki przyjemny a bass nie jest tak soczysty.Mój problem polega na złym okablowaniu zapewne i chce to zmienić tylko nie znam się i chce porady fachowca co i jak podłączyć żeby tak pięknie grało jak z DVD.Komputer i amplituner jest na chwilę obecną podłączony kablem Cinch>mini jack do karty dźwiękowej zintegrowanej z płyty głównej komputera Asus P5QL-E.Co mam kupić żeby to świetnie grało jak z DVD i jaki będzie koszt kupienia karty dźwiękowej kabli itp.Nie chce dużo wydać ale chce zaczerpnąć porady.

0 6
  • #2 19 Lut 2013 17:57
    pioart
    Poziom 37  

Jeśli myślisz może, że dźwięk z PC będzie taki sam jak z CD, DVD,BD, to się bardzo mylisz.

0
  • #3 19 Lut 2013 23:03
    suchy017
    Poziom 7  

Czyli nawet dobra karta dźwiękowa,kable,dobrej jakości muzyka nigdy nie da to co cd,dvd,bd?

0
  • #4 20 Lut 2013 02:28
    TescoLover
    Poziom 9  

U mnie gra nawet nawet, zdecydowanie lepiej niż integra.Ale jakiegoś wielkiego hifi na poziomie hi end bym się nie spodziewał :popcorn:

Dodano po 7 [minuty]:

Najtaniej?sb0410 i wgranie zmodyfikowanych sterów od x fi extreme ,a kabel jakiś z miedzi beztlenowej nie wiem czy ma sens kupowac jakieś wypasy.

Dodano po 8 [minuty]:

Nie sądze żeby z kompa można było uzyskać coś lepszego.Mam to wpięte do zestawu.Jakbym miał ocenić gra to całkiem dobrą dynamiką i ma power w całym zakresie ale jakoś sztucznie taka cyfrowa muzyka.No ale fakt w porównaiu do integry różnica jest konkret

0