Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmiana szkoły z technikum na liceum

20 Lut 2013 00:59 7314 9
  • Poziom 8  
    Siema
    Obecnie jestem uczniem czwartek klasy technikum. Mój profil to elektronik, nie czuję za bardzo powołania do tego fachu. Teraz mieliśmy zawodowe testy próbne, i zdało tylko kilka osób w klasie. Nauczyciel mówi że reszta nie zostanie dopuszczona do egzaminu zawodowego bo nie będą psuli renomy szkoły. Ja zaliczam się do grupy osób które nie zdały tego testu. Przez poprzednie lata słabo się uczyłem i z przedmiotów zawodowych miałem zazwyczaj oceny dopuszczające, czasami dostawałem dostateczne. Boję się, że mnie nie dopuszczą do tego egzaminu, a co za tym idzie nie będę mógł zdawać matury. Nie chce mieć roku szkoły w plecy i dlatego tak teraz myślę aby się przenieść do LO. Wiem, że jest już drugi semestr, ale orientuje się może Ktoś czy istnieje taka możliwość aby się teraz przenieść?
  • Poziom 23  
    Egzamin zawodowy nie ma nic wspólnego z maturą, jeżeli go nie zdasz, lub nie przystąpisz to po skończeniu szkoły jesteś jak po ogólniaku, a matura to co innego. Warto by było zdać ten egzamin bo przynajmniej masz jakiś zawód, a po ogólniaku nic.
  • Poziom 8  
    adamslodki napisał:
    Egzamin zawodowy nie ma nic wspólnego z maturą, jeżeli go nie zdasz, lub nie przystąpisz to po skończeniu szkoły jesteś jak po ogólniaku, a matura to co innego. Warto by było zdać ten egzamin bo przynajmniej masz jakiś zawód, a po ogólniaku nic.