Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Vivaro 1.9 cdti 2003r - Nie odpala, brak ciśnienia paliwa.

20 Feb 2013 20:49 30909 11
  • User removed account  
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • Level 11  
    Witam z reguły pada zawór regulacji ciśnienia
  • Level 13  
    miałem podobną sytuację w vectrze C 1.9.
    Brak błędów w ecu silnika.
    Brak cisnienia paliwa. Pompa niskiego cisnienia dawała 7 bar cisnienia do pompy wysokiego cisnienia.
    Niestety pompa wysokiego cisnienia nie podawała dalej ani grama paliwa.
    Wiec juz byłem zdecydowany na wymiane pompy wysokiego cisnienia, ale wyczytałem ze w pomie znajduje sie zaworek który lubi sie zawiesic i nalezy pzepukac pompę wysokiego cisnienia.
    Tzn przewód zamienic paliwowe.
    Ja sciągłem przewody paliwa i załozyłem zasilanie na powrocie w pompie.
    Właczyłęm zapłon i troche wyzygało paliwa jakies 0,5 literka
    Po zamocowaniu prawidłowo przewodów samochód odpalił i działa do dziś
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • User removed account  
  • Level 13  
    grochogrocho

    Ja odłączyłem 2 przewody z pomy wysokiego cisnienia
    Jeden do zasilanie a drugi powrót

    Podłącz zasilanie z filtra paliwa do powrotu w pomcie
    Ja nie zakłądałem do pompy wysokiego cisnienia drugiego przewodu
    A paliwo poleciało w kanał
    W moim przypadki pomogło. Tą porade znalazłem na jakims forum opla
  • User removed account  
  • Level 11  
    Witam jak wykręcisz zawór wysokiego ciśnienia z pompy i włączysz zapłon to wylatuje paliwo?Powinno wylatywać.
  • User removed account  
  • Level 10  
    Paliwo wylatuje, czy przysłowiowo sika mocnym strumieniem. W Vivaro są silniki od renaulta. Uszkodzony zawór wysokiego ciśnienia jak i zawór regulacji ciśnienia w pompie powinien generować błąd w ecu. Dla pewności sprawdź przewody dochodzące do ecu, a jak paliwo tylko wylatuje, a nie tryska mocnym strumieniem, mogła uszkodzić się pompa zębatkowa o numerach 0 440 020 038 (podaję jakbyś chciał wymienić tylko części z pompy aniecałą pompę).
  • Level 2  
    Witam
    Mam Astre H 1.9 DTH i ten sam problem 3 błędów opisywany powyżej.
    Kolejność występowania ich jest taka:
    1 ) P0002-75-Pomiar elektromagnetyczny zawór paliwa Zakres obwodu / wydajność
    2) P0002-5B Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie
    3) P0090-0A Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia szyny, zakres/działanie (odchylenie dodatnie)
    Po moich obserwacja wydaje mi się że pada pompa paliwa w baku.
    Dłużej pompuje ok 15 sekund po przekręceniu stacyjki i czasem głośno pracuje i terkocze. W wężach paliwowych doprowadzających paliwo do filtra wyraźnie słychać i czuć na przewodach przepływające powietrze. Wówczas po odpaleniu silnika obroty falują i przy przyspieszaniu samochód przerywa po czym wchodzi w tryb awaryjny. Taka sytuacja zdarza się co jakiś czas.
    Gdy tego objawu nie ma samochód pracuje normalnie i dobrze przyśpiesza.
    Czekam teraz na diagnozę z warsztatu, mają sprawdzić ciśnienie które daje pompa paliwa i szczelność układu paliwowego.