Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vivaro 1.9 cdti 2003r - Nie odpala, brak ciśnienia paliwa.

20 Lut 2013 20:49 27489 11
  • Użytkownik usunął konto  
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 10  
    Witam z reguły pada zawór regulacji ciśnienia
  • Poziom 13  
    miałem podobną sytuację w vectrze C 1.9.
    Brak błędów w ecu silnika.
    Brak cisnienia paliwa. Pompa niskiego cisnienia dawała 7 bar cisnienia do pompy wysokiego cisnienia.
    Niestety pompa wysokiego cisnienia nie podawała dalej ani grama paliwa.
    Wiec juz byłem zdecydowany na wymiane pompy wysokiego cisnienia, ale wyczytałem ze w pomie znajduje sie zaworek który lubi sie zawiesic i nalezy pzepukac pompę wysokiego cisnienia.
    Tzn przewód zamienic paliwowe.
    Ja sciągłem przewody paliwa i załozyłem zasilanie na powrocie w pompie.
    Właczyłęm zapłon i troche wyzygało paliwa jakies 0,5 literka
    Po zamocowaniu prawidłowo przewodów samochód odpalił i działa do dziś
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    grochogrocho

    Ja odłączyłem 2 przewody z pomy wysokiego cisnienia
    Jeden do zasilanie a drugi powrót

    Podłącz zasilanie z filtra paliwa do powrotu w pomcie
    Ja nie zakłądałem do pompy wysokiego cisnienia drugiego przewodu
    A paliwo poleciało w kanał
    W moim przypadki pomogło. Tą porade znalazłem na jakims forum opla
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Witam jak wykręcisz zawór wysokiego ciśnienia z pompy i włączysz zapłon to wylatuje paliwo?Powinno wylatywać.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Paliwo wylatuje, czy przysłowiowo sika mocnym strumieniem. W Vivaro są silniki od renaulta. Uszkodzony zawór wysokiego ciśnienia jak i zawór regulacji ciśnienia w pompie powinien generować błąd w ecu. Dla pewności sprawdź przewody dochodzące do ecu, a jak paliwo tylko wylatuje, a nie tryska mocnym strumieniem, mogła uszkodzić się pompa zębatkowa o numerach 0 440 020 038 (podaję jakbyś chciał wymienić tylko części z pompy aniecałą pompę).
  • Poziom 2  
    Witam
    Mam Astre H 1.9 DTH i ten sam problem 3 błędów opisywany powyżej.
    Kolejność występowania ich jest taka:
    1 ) P0002-75-Pomiar elektromagnetyczny zawór paliwa Zakres obwodu / wydajność
    2) P0002-5B Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie
    3) P0090-0A Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia szyny, zakres/działanie (odchylenie dodatnie)
    Po moich obserwacja wydaje mi się że pada pompa paliwa w baku.
    Dłużej pompuje ok 15 sekund po przekręceniu stacyjki i czasem głośno pracuje i terkocze. W wężach paliwowych doprowadzających paliwo do filtra wyraźnie słychać i czuć na przewodach przepływające powietrze. Wówczas po odpaleniu silnika obroty falują i przy przyspieszaniu samochód przerywa po czym wchodzi w tryb awaryjny. Taka sytuacja zdarza się co jakiś czas.
    Gdy tego objawu nie ma samochód pracuje normalnie i dobrze przyśpiesza.
    Czekam teraz na diagnozę z warsztatu, mają sprawdzić ciśnienie które daje pompa paliwa i szczelność układu paliwowego.