Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Windows XP - Brak możliwości połączenia się z siecią bezprzewodową

21 Lut 2013 16:43 29952 17
  • Poziom 8  
    Witam.

Mam problem, po formatowaniu komputera (Asus) i ponownym zainstalowaniu systemu Windows XP Professional nie mogę połączyć się z Internetem przez Wifi. Albo w ogóle nie wykrywa mi sieci bezprzewodowych, albo pobieranie adresu sieciowego trwa w nieskończoność, albo łączy się na 5 sekund i rozłącza.

Wszystkie sterowniki ze strony producenta ściągnięte i zainstalowane. Service Pack 3. Karta sieciowa: Realtek RTL8139/810X Family Fast Ethernet.

Proszę o rady napisane możliwie jak najprościej (jestem kobietą, nie znam się na komputerach, więc to co dla Was może być oczywiste to dla mnie czarna magia ;)).
  • PCBway
  • Poziom 33  
    Hej.
    Po pierwsze kliknij klawisz start -> uruchom -> wpisz cmd i naciśnij enter.
    Wyskoczy czarne okno konsoli, tam wpisz ipconfig /all (uwaga na spacje) i zawartość tego co się tam pokaże wklej tutaj zgodnie z regulaminem - popatrzymy i poszukamy rozwiązania problemu :)
  • Poziom 33  
    To uściślijmy jeszcze dwie sprawy:
    1. Sterownik do wifi jest wgrany i łyndołs nie marudzi w panelu sterowania
    2. Karta jest włączona, czy to za pomocą suwaka czy też kombinacji klawiszy (np: Alt +F2)
    P.S.
    Wgrałaś sam sterownik czy cud miód program do obsługi sieci też (dodany do sterownika)??
  • PCBway
  • Poziom 8  
    Sterownik do wifi (Asus WLAN Control Center) jest wgrany, obstawiam, że to jest ten program do obsługi sieci...

Alt + F2 (lub może chodziło Ci o Fn+F2 które odpowiada za włącznie wifi) nie reaguje. Ale w menedżerze urządzeń pokazuje, że karta sieciowa jest włączona. Jak teraz sprawdzam, to nie działają też inne kombinacje klawiszy połączone z Fn (np. regulacja głośności).
  • Poziom 8