Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

samsung ML-1660 - Czarne marginesy

22 Lut 2013 15:02 1338 6
  • Poziom 8  
    Witam, drukarka robi czarne marginesy, po przeinstalowaniu dalej to samo. Od dawna tak mam, chciałem oddać na gwarancję ale niestety spóźniłem się bo w grudniu się skończyła. Nie mam doświadczenia w naprawie drukarek. Czy można to samemu naprawić? Z góry dziękuję za pomoc. samsung ML-1660 - Czarne marginesy
  • Poziom 17  
    Wymień toner i powinno być git
  • Poziom 16  
    Tonerem , tonerem, masz dwa wyjścia
    1. Wymieniasz cały wkład
    2. Rozbierasz wkład i wymieniasz w nim bęben(wałek OPC)
    Dla mnie jest to książkowe zużycie bębna , wyciągnij wkład i popatrz na bęben po tej samej stronie co brudzi kartkę często gołym okiem zauważysz zużycie bębna
  • Poziom 8  
    Ale jeszcze tonera ani niczego w niej nie wymieniałem a drukować tak zaczęła praktycznie od początku, może wydrukowałem ze 40 stron normalnie a później zaczęło brudzić marginesy. To tak szybko by się zużył? A może wystarczy zmienić ten toner? Jest jeszcze założony oryginalny - startowy. Nie chciał bym płacić za coś co nie pomoże.
    Tak zwlekałem z oddaniem na gwarancję, że się skończyła. Zamierzam i tak ją zmienić ale tę chciałbym też naprawić i dać dziewczynie.
  • Poziom 16  
    Chcesz mi powiedzieć że po 40 wydrukowanych kopiach miałeś taki czarny pas po prawej stronie i nie oddałeś tego na gwarancje?
    Mi to wygląda na prześwietlony laserem wałek OPC, na Twoim miejscu kupiłbym drugi wkład włożył i jak będzie ok to ten oryginalny rozebrał , wyczyścił , przyjrzał się wałkowi OPC jak będzie zużyty to wymienić i go dalej wykorzystasz.
    Możesz równie dobrze teraz go rozebrać ale jak nigdy tego nie robiłeś to możesz go już prawidłowo nie złożyć
  • Poziom 8